Pasikiainen kirjoitti:Paljonko pitäisi TT-Mitosta lähtee kierroksia? Alkaa varmaan mäntäkin olee väsyny, 12500km ajettu. Kiertää enää vähän yli 10 000rpm.
kyllä miulla kiertää ajossa sen ~12 000
Pasikiainen kirjoitti:Paljonko pitäisi TT-Mitosta lähtee kierroksia? Alkaa varmaan mäntäkin olee väsyny, 12500km ajettu. Kiertää enää vähän yli 10 000rpm.
Suzukis kirjoitti:Ajattelin tuohon Raptoriin ostaa talven aikana isompaa kaasutinta ja 200H kantta, niin onko hyvä vaihtoehto kaasuttimeksi esim. Keihin 36mm?
mototpv kirjoitti:Nonni nyt 03 mito tallissa kertokaas mitä viripalikkaa laittaa kun normi tt nyt. mitä putkee,kantta,suuttimia,ilman ottaa.ym kuhan ei hyvin kalliiks tuu sylinterii en rupia hommaa ne on kalliita.
mototpv kirjoitti:Mites jos tota kantta laskis nii voisko siihen jonkun tehomännän laittaa kun se kuiteskin talvel pitää vaihtaa. Mites toi giannelin putki? paljon potkis jos olis giannelin putki ja änkkä, laskettu kansi ja ehkä joku tehomäntä.Muita virityksiä? kassuu en kehtais vaihtaa kun kulutus nousis varmaan aikas reilusti?!?
Mitoo- kirjoitti:Mikäs olikaan Mitoon sopiva vforce3? käykö hussen?
Aramid kirjoitti:Kannesta sen verran pois, että squish on 0.7mm. Pitäis lähtee noin 0mm-1mm tavaraa. O-rengas uria pitää sitten myös syventää ja niiden kanssa pitää olla tosi tarkka, että laskettu kansi ei vuoda, eikä O-renkaat pala heti muutaman kilometrin jälkeen. Jos haluat puristaa vielä viimeisetkin hevosvoimien sadasosat niin vaihda sylinterin alapääntiiviste paksuimpaan ja mittaa sitten paljonko pitää ottaa kannesta pois. Aukkojen ajotukset kasvaa silloin hieman, mutta puristukset säilyy. 200C kannen kanssa aina kupumäntä ja 200H kannen kanssa tasapäämäntä, se oikea männän tyyppi riippuu siitä onko kannen squish band suorassa kulmassa vai ei.