Johani kirjoitti:kurkkaappa magneeton kopan alle!
Masuli- kirjoitti:Johani kirjoitti:kurkkaappa magneeton kopan alle!
Revittiin koko kone irti siinä toivossa, että olis petarit mennyt. Onneks kerkisin purkaan vaan yläkerran ja ottaan kytkinkopan pois ku tarvi saada magneettokin pois. Oli siis auennu pohjalevyn toinen pultti ja hinkannu vauhtipyörään Otti aina välillä kiinni, välillä ei. Mutta, asiaan. Ennen oli alavääntöjä pirusti ja otti sellasen "heikon" piikin ~5-7krpm kohalla. Nyt on sitten sellanen, että ei tahdo alakierroksilla mennä mihkä, röpöttää ja ottaa oikein kunnon piikin siinä ~7krpm kohalla. Eli miten tuota YPVS:ää pitäis säätää? Ihan niistä vaijereista mitkä tulee pytyn kylkeen vai miten?
Johani kirjoitti:ku käännät virrat päälle ja se surahtaa niin surahduksen päätteeksi pakoaukko pitää olla saumaton. ja säätimen kuuluu laskeutua männän puolelta. ja juu niistä vaijereista.
-mapo- kirjoitti:mikähän on tetsarissa vikana kun nyt on ruvennu rikkomaan tulppia ja tehot on ruvennu katoomaan. Ja eilen kun ajoin täysillä n.4km ja sitten sammutin niin pakoputkesta tuli jotain savua joka ei haissut kakstahille. osaisko joku kertoo mitä on hajoomassa tai on jo hajonnu?
-Miiika- kirjoitti:Itelläni on -93 TZR:än kanssa ongelmia tuli vaihdettua mäntä ja sylinteri ja nyt pitäis saada toi ypvs säädettyä. Eli missä asennossa sen laipan tulee olla siellä pakoputkessa kun toi servo on surahtanut "nolla asemaan" täysin auki vai osittain kiinni? Auttaisi myös tietää kumpi vaijeri avaa sitä laippaa ykkös vai kakkos vaijeri. Kiitos jo etukäteen.