Nyt kyllä rupeaa keinot loppumaan aprilian kanssa... Malli on af1
Oon nyt tapellu ton rave2:n kanssa viimeset puol vuotta, otin yhdessä vaiheessa irti, ja huomasin pyörän vetävän aivan saatanasti paremmin korkeilla kierroksilla ja ampui lähdöissä ihan eri tavalla...
Ilman ravea pyörästä katosi kuitenkin alle 7 tuhannessa kierroksessa vääntö, no tämä ei nyt niin haitannut, mutta bensankulutus kasvoi aivan hirmuisesti. Jäin monta kertaa tien varteen ja kerran sain työntää pari kilometriä kun asemaa ei ollut lähellä... Veikkaisin jotain 15l/100km..
Nyt laitoin taas raven takaisin, ja pettymys oli suuri. Pyörä tuntui ihan vakiotehoiselle, ei jaksanut kiertää kutoselta vitoselle heittäessä yli 9 tuhatta, ja oli aivan lapanen. Vääntöä tuli kuitenkin lisää ja pyörä oli "miellyttävämpi" ajaa. Sitä säätöruuvia on kyllä kokeiltu joka asennossa ja parhaiten se on toiminut siinä 10-15 välillä kiinni-asennosta...
Isäukko kysyi joltain tutulta ni hän kertoi tämän kaverillaan olevan af1, ja siinä oli rave2:n kanssa aivan samoja ongelmia... Hän oli saanut pari mäntääkin paskaksi kun oli sitä yrittänyt ite viritellä...
Kaasarin säädöt on kunnossa, pääsuutin 120 neula kolmas lovi, ilmaruuvi puolitoista kierrosta..
Ilman ravea ei viittis ajella kun vie paljon bensaa, mutta raven kanssa taas ei viiti ajaa kun ei mene minnekkään