2T viritys ja tekniikka

Mixutti
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 16.4.2013 13:50

Rajis- kirjoitti:Käy laihalla tai imuvuoto

Noh viileät kelit selittäis varmaan laihalla käymisen? Kun noilla säädöillä viime kesänä mentiin. :| axea tosin koitin imutorven ja imukaulan aluelle suihkutella mutta enpä mitään vaikutusta huomannut ainakaan.
Hemmownaa
Pyörä:
Derbi DRD Pro R
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
28.3.2012 20:41
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Hemmownaa » 18.4.2013 0:25

Mistä kannattais hommata osia kevariin halvalla. Mopoon tuli tilailtua easypartsilta ja vs motopartsilta kaikkea kivaa mutta nuo rajoittuvat mopo osiin :( oisko jotain sivustyoja mistä sais kemmu osia hollannissa? tai jossain missä käy halvemmaksi?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.4.2013 0:33

Pjme.co.uk myy aika moneen pyörään osaa
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Hemmownaa
Pyörä:
Derbi DRD Pro R
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
28.3.2012 20:41
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Hemmownaa » 18.4.2013 0:52

Rajis- kirjoitti:Pjme.co.uk myy aika moneen pyörään osaa

Muuten vaikuttaa lupaavalta mutta husseen kanssa tarttisin osia :roll:
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.4.2013 1:00

Husseen löytyy jotain motoracingshopista, motocross-shop.de sivuilta ja monesta muustakin paikasta. Riippuu aika paljon, että mitä tarvii :D Muita on esim. dirtbikebitz ja btosports ;)
E: ei nyt oleet kyllä hollanista, mutta sama kai se mistä maasta? ja jos husseen haluut osia, niin se kannattas varmaan mainita kysyessä?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 19.4.2013 16:00

Olettekos mittailleet noita detsin mittarivirheitä koskaan? Omassa on nytten TKC80 nappularenkaat, kokoa 110/80 muistaakseni ja näyttää 120 km/h GPS- nopeudessa lähes täydellisen oikean mittarinopeuden, heittoa n. 2km/h.
Voisi sanoa olevan jo kohtuullisen tarkka mittari ;)
¤SuZuKi¤
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 19.4.2013 16:11

Mullakin enskoilla kusetti vaan max 5kmh ;) Nyt motoilla 10kmh, vaikka pitäs olla X:än pyöritin :lol:
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 19.4.2013 22:28

Kappas, tuli pistettyä viesti näköjään tänne. Tarkoitus oli kyllä laittaa detsitopiikkiin :)
Srn verran alkupräisiä suurempi halkaisija renkailla(?) Paljonkohan nuo kunnon nappulat lisää kitkaa ja syö huippuja verrattuna vaikka joihinkin "yleisrenkaisiin"?
¤SuZuKi¤
Jebex
Paikkakunta:
Kouvostoliitto
Liittynyt:
20.10.2009 17:31
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Jebex » 28.4.2013 13:43

Mixutti kirjoitti:
Rajis- kirjoitti:Käy laihalla tai imuvuoto

Noh viileät kelit selittäis varmaan laihalla käymisen? Kun noilla säädöillä viime kesänä mentiin. :| axea tosin koitin imutorven ja imukaulan aluelle suihkutella mutta enpä mitään vaikutusta huomannut ainakaan.

Liian pieni tyhjäkäyntisuutin aiheuttaa tuollaista kanssa.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 28.4.2013 17:55

Koitin foorumilta haun kanssa etsiskelläkin, mutta ei löytynyt. Mitenkä takomännän kanssa sisäänajo? Ulkomaisilla foorumeilla höpisevät niin hienoilla termeillä että ei niistä oikein ymmärrä, mutta senverran sain selvää että pitäs lämmittää tyyliin tyhjäkäynnillä kuumaksi ja antaa jäähtyä ja jotain tollasia vippaskonsteja tehdä, mutta miten on? Varmaan ekat 100km kannattaa vältellä punarajalle kierrättämistä tai pitkään tasaista vauhtia ajelua, mutta onko muuta huomioon otettavaa? Haluaisn tehdä homman vimpattenpäälle just eikä melkeen.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
tom33
Liittynyt:
1.5.2012 22:11
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tom33 » 29.4.2013 22:38

mikähän mulla tuli tuohon kevariin kun lähin kylältä kotia ajamaan niin yhtäkkiä lämmöt alko nousta siihen 90 ja normaalisti ovat ollee siinä 70-72 tienoilla?? toimi muute ihan normaalisti.
vilble
Pyörä:
BSE Husqvarna 125cc
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
3.5.2009 22:13
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut vilble » 30.4.2013 17:12

Mixutti kirjoitti:Kertokaapas mistä saattais johtuu semmonen että käynnistäessä ryypyllä tai ilman kierrokset nousee ilkeästi tappiin ja siitä sitten hetkenpäästä laskee.. Ja ajaessa tahtoo myös varsinkik kiihdytyksen jälkeen kierrokset alkaa nousemaan :|

Itellä just sama ongelma. Vois kokeilla isommalla tyhjäkäyntisuuttimella.
henri_man
Liittynyt:
10.12.2010 10:24
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut henri_man » 7.5.2013 21:17

mikä/missä vika kun lähin kotoota ajaan niin rupes röpöttään/vääntö alue nousi ylös,mutta yhtäkkiä pyörä teki pienen nykäyksen ja rupes toimiin normaalisti/vääntö alue palasi takaisin normaaliin röpötys loppui siihen ja äänet pieneni normaaliksi.ajoin noin 20km matkan ja toimi kotiin asti normaalisti :s (samallakysyisin valoista kun ajaa ajovalot päällä ja lähtee kiihdyttään ajovalo sammuu ja palaa hetken päästä takaisin.pitkillä ei tee sitä (kyseessä husqvarna wre 06.
ttuomas
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 4.6.2013 14:15

kertokaapas viisaammat kun omistan 2011vm hussen, jossa on FMF putki ja mikunin 34mm kaasari, 360 ps. niin voiko pyörä leikata kiinni liian pienen tyhjäkäyntisuuttimen takia? kierrokset ei leiju tai mitään, kaverilla samat palikat ku mulla ja se uskoo että 100km/h vauhdeista leikkasi kiinni sen takia, itse en usko että se suutin vaikuttaisi nuin paljoa. kiitokset vastauksista ja toivottavasti saatte selvää tuosta!
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 4.6.2013 14:33

Tyhjäkäyntisuutin vaikuttaa kuten nimikin sanoo vain tyhjäkäyntikierroksilla. Ei siis voi leikata sen vuoksi missään 100km/h vauhdeissa. Pääsuutin vaikuttaa täyskaasulla ja luistin neula luistin keskivaiheilla.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein