2T viritys ja tekniikka

Mixutti
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 5.6.2013 21:18

ttuomas kirjoitti:kertokaapas viisaammat kun omistan 2011vm hussen, jossa on FMF putki ja mikunin 34mm kaasari, 360 ps. niin voiko pyörä leikata kiinni liian pienen tyhjäkäyntisuuttimen takia? kierrokset ei leiju tai mitään, kaverilla samat palikat ku mulla ja se uskoo että 100km/h vauhdeista leikkasi kiinni sen takia, itse en usko että se suutin vaikuttaisi nuin paljoa. kiitokset vastauksista ja toivottavasti saatte selvää tuosta!


Tarpeeks öljyä? :lol:
ttuomas
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 5.6.2013 22:30

kaasari säädetty oikein, tankissa 2,3%
bevekki
Liittynyt:
5.4.2012 17:11
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut bevekki » 8.6.2013 12:28

Ja jos se 2,3% on laadukasta niin ei leikkaa. mixillä tai taroililla leipoo tyhjäkäynnillä.....


Minkä vuosimallin wr/cr kampura käy wre 07 husseen???
2Fast4You
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 13.6.2013 13:11

Minkään wr/cr kampura ei ilmeisesti käy Sm/wre koneeseem
tonsa69
Pyörä:
CH Racing 70cc [ex], Derbi DRD Pro Sm 74cc [ex], Honda NSR 154cc
Liittynyt:
30.8.2011 17:31
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tonsa69 » 20.6.2013 1:32

Mikäs vittu mun näsärissä on ku keittää parin rajun kiihdytyksen jälkeen nesteet pihalle.... Se puskee ne sieltä korkin ja letkujen välistä helvettiin ja käy ihan saatanan kuumaana, klemmarit tarkistettu ja letkut ei vuoda mut kerää ilmeisesti ihan vitusti painetta. otin siitä sen "ylimääräsen" paisunta säiliön pois ja tukin sen turhan letkun tiivistemassalla ja pultilla, voiko siitä johtua muka että kun se ei saa ilmaa niin kerää painetta ja rupee puskemaa nesteitä pihalle???? AUTTAKAA! :itku:
ttuomas
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 20.6.2013 1:38

käykö laihalla?? sillon käy lämpimämpänä mitä pitäis. entä mikä tulppa?? kiertääkö ne nesteet edes?:D
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 20.6.2013 1:39

No siitähän se nimenomaan taitaa johtua, en ainakaan muuta syytä keksi. Ootko veden lämpöjä mittaillut? Termostaatti toimii?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
tonsa69
Pyörä:
CH Racing 70cc [ex], Derbi DRD Pro Sm 74cc [ex], Honda NSR 154cc
Liittynyt:
30.8.2011 17:31
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut tonsa69 » 20.6.2013 1:56

ttuomas kirjoitti:käykö laihalla?? sillon käy lämpimämpänä mitä pitäis. entä mikä tulppa?? kiertääkö ne nesteet edes?:D


Kyllähän se hitusen käy laihalla kun en oo vielä suutinta tilannu siihen perus tt näsäri 145 suuttimella mut paikallaa kun kierräättää varovasti johkuun 5k kohalle ja iskee lämän tiskii nii booaa. Mut tuskin se niin laihalla käy että rupiais noin temppuilemaa, Nestetitä laitoin sen verran että näin rööristä sen pinnan. Imuvuotoa ei ole havaittavissa. Olis kiva selvittää vika ku viikon päästä kortti taskussa. Ite veikkaisin sitä että kerää liikaa paineita. Ennen toimi normaalisit muttakun iski teharin kiinne nii rupes temppuilemaa. kaipa se käy sitte vaan niin vitun laihalla vaikka ei sitä niin huomaa.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 20.6.2013 11:15

Joo ei ole oikea viestiketjua kysyä tätä asiaa, mutta olisi kiire ja täällä on varmasti aktiivisempaa kuin monessa muussa viestiketjussa eli

Mistä Derbi Gpr 125 kaasariin ilma/seosruuvi nopeasti? Maahantuojalta kestää sen 3vk..

Kaasarina siinä on vakio eli Mikuni tm vai oliko se vm 28mm.

Ja kysytään vielä sellainen, että onko laihalla käymisen merkki, kun männän päällä oli n. 2cm x 1cm monttu, syvyydeltään pari kolme milliä?
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 20.6.2013 14:06

Yam4ha kirjoitti:Ja kysytään vielä sellainen, että onko laihalla käymisen merkki, kun männän päällä oli n. 2cm x 1cm monttu, syvyydeltään pari kolme milliä?

Se on selvä merkki nakuttamisesta. Syynä voi olla laiha seos tai liikaa sytytysennakkoa, liian alhainen polttoaineen oktaaniluku käytetylle puristussuhteelle, liian kuuma tulppa, kaikki edellä mainitut yhdessä, jne.. jne.. Lopputuloksena siinä on reikä männässä jos sen antaa jatkua. http://ww2.justanswer.com/uploads/conse ... nation.jpg
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
N_iksu
Pyörä:
Suzuki GSX
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
29.6.2006 15:12
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut N_iksu » 20.6.2013 14:08

tonsa69 kirjoitti:
ttuomas kirjoitti:käykö laihalla?? sillon käy lämpimämpänä mitä pitäis. entä mikä tulppa?? kiertääkö ne nesteet edes?:D


Kyllähän se hitusen käy laihalla kun en oo vielä suutinta tilannu siihen perus tt näsäri 145 suuttimella mut paikallaa kun kierräättää varovasti johkuun 5k kohalle ja iskee lämän tiskii nii booaa. Mut tuskin se niin laihalla käy että rupiais noin temppuilemaa, Nestetitä laitoin sen verran että näin rööristä sen pinnan. Imuvuotoa ei ole havaittavissa. Olis kiva selvittää vika ku viikon päästä kortti taskussa. Ite veikkaisin sitä että kerää liikaa paineita. Ennen toimi normaalisit muttakun iski teharin kiinne nii rupes temppuilemaa. kaipa se käy sitte vaan niin vitun laihalla vaikka ei sitä niin huomaa.


Keittäny ja kanspahvi palanu.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 20.6.2013 14:23

-Zone- kirjoitti:
Yam4ha kirjoitti:Ja kysytään vielä sellainen, että onko laihalla käymisen merkki, kun männän päällä oli n. 2cm x 1cm monttu, syvyydeltään pari kolme milliä?

Se on selvä merkki nakuttamisesta. Syynä voi olla laiha seos tai liikaa sytytysennakkoa, liian alhainen polttoaineen oktaaniluku käytetylle puristussuhteelle, liian kuuma tulppa, kaikki edellä mainitut yhdessä, jne.. jne.. Lopputuloksena siinä on reikä männässä jos sen antaa jatkua. http://ww2.justanswer.com/uploads/conse ... nation.jpg


Okei, eli todennäköisesti syynä liian laiha seos, koska ilmaruuvi oli tippunut. Pyörähän on kaverin siis, ei minun. :D
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
ktmbomberi55
Liittynyt:
25.7.2012 11:02
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut ktmbomberi55 » 21.6.2013 2:13

vaikka tämä nyt ei tähän aiheeseen liitykkään mutta en löytänyt aiheelleni omaa topiccia... sellaista asiaa että onko -09 vm. ktm exc:ssä säädettävä takaiskari? olisi kiva jos joku vastaisi :)
derb1i
Liittynyt:
23.6.2013 23:09
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut derb1i » 23.6.2013 23:18

Terve, mikä voisi olla vikana ku derbistä on mäntä jo kahdesti alkanut sulaa keskeltä siinä 130kmh vauhis ja olis kiihtyny enemmänki. Virejä ypvs, porattu 2mm ylikokoon, arrowin tehari ja 10arvonen tulppa suuttimena 290 joten luulisin senkin olevan sopiva.
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 2T viritys ja tekniikka

ViestiKirjoittanut -Zone- » 23.6.2013 23:35

Juurikin edellisellä sivulla oli tismaleen samasta asiasta.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein