Mihin väliin detsin kytkimessä tulee yksi muita suuremmalla sisähalkaisijalla oleva kytkinlevy? Ja onko sillä jotain väliä mihin asentoon välilevyt laitetaan kun ne ovat ulkokehältään epäsymmetriset ja niissä on sellaiset väkäset. Purettaessa ei tullut katsottua koska puolet kytkinlevyistä oli väljän kytkinkruunun takia kappaleina.
Detsissä ois tällähetkellä kiinni pyttykoro, kannessa 1mm squish, 32mm vm mikuni, piper ja arrowin putki, niin ei pysty yhtään ajamaan täyskaasulla, tukehtuu heti. Nyt kiinni 340ps, 50tk, ilmaruuvi 3/4 auki. 40-50tk ei paljoa vaikutusta mutta kun ilmaruuvia joutuu pitään suht paljon kiinni, niin kannattaisiko koittaa vielä 55tk, 330ps? Ja muutenkin paljonko tästä kuuluisi saada puristuksia ulos, timmi kone ja 160km ajettu wössner sisässä D:. Ja pelottaa että vuotaakohan tuo kannentiiviste kun kävi lämmöt ekalla testikerralla 100c, kun yksi letku lähti irti... Mutta ei ainakaan: 1. nestettä ei tule ylivuotoletkusta 2. nestettä ei katoa. 3. pakokaasu ei haise nesteelle, että kait se on ihan kunnossa? .
Osaisiko joku kertoo että mitenkä athenan 170 pytyn kanssa sopis depin putkisto? Kun athena on kummiskin alhaalta vääntävä pytty ja dep ylhäältä vääntävä putki?
mikähän tossa omassa dt ssä o ku ajaa muutama sata kilometriä niin sammuu ku seinää eli kipinä katoo antaa olla hetken niin käy taas kaverilla sama ja on kai käämissä vika
Mikähän tuota deeteetä vaivaa kun ei ala sitten millään toimimaan kaasu pohjassa... Pääsuutin tuntuu olevan kokoajan liian iso. Tk50, ps350, neulan sokka keskimmäisessä ja kaasari on mikuni vm32. Testattu suuttimet 300-350 ja kun 350 kiinni nii ryypyn kans asia vaan pahentui että voiko muka käydä rikkaalla? Kaasupohjassa vaan tukehtuu ja pätkii ja kun kaikki teho on yläkierroksilla nii ei oikee inspiroi ajaa puolkaasulla... Mutta voiko sopiva suutin olla tosissaan vaikka 280 kun kiinni piper ja isompi kaasari?. Toisessa deeteessä vakiokaasari jasuutin on 290 vakioputkella&putsarilla :/.
Valitettava tosiasia on se että isommalla kaasarilla (joissa käytetään samoja suuttimia) tarvii yleensä pienemmän suuttimen. Aika loogista eikö vain. Esim. mulla on detsissä 34mm mikuni, athenan 170cc kannusarja ja piperi ja se toimii 240 suuttimella.
No perhana ja ku mulle sanottiin ihan toisin . Kait se on pakko kaivella vakiokaasarista 270 esiin ja toivoa parasta.
E: Kylläpä nyt taas vastustaa, ei toimi nii ei. 270ps 55tk, muuten toimii mutta kaasupohjassa reaktio on sama kuin 350ps eli röpöttää ja tukehtuu. Vieläkin pienempää suutinta vai?