Koivune_ kirjoitti:Eli pitää nyt kysyä täällä kun sillon tällön DT osottaa oikuttelemisen merkkejä. YPVS ei siis ilmeisesti toimi niin kuin pitää. Eli virrat päälle kytkiessä servo kiekko tärisee viitisen sekuntia, ei siis tee "tarkastuskierrosta" ollenkaan. Että onko siitä haittaa? Ja vaikuttaako huono akku siihen? Vaijerit oon öljynny. Ajossa silloin tällöin hyytyy kiihdyttäessä, vauhti siinä 90 tuntumassa ja siihen jää. Hiljentää ja kiihdyttää uudelleen niin aivan normaalisti piikkiä ottaa ja kierroksia. Onko mahdollisesti jokin kontaktihäiriö jossain johtoliitoksissa vai mitä. Edellinen omistaja johtokikan tehnyt ja ittelle siis aivan vierasta tekniikkaa nää servot ja sähköjärjestelmät muutenkin. Ja mistä löytyy oleellisemmat johtoliitännät YPVS servoon liittyen, jotta voisin tarkistaa ne. Ja pyörä on säädöissä oikeen hyvin, ei booaa eikä röpötä, käy tyhjäkäyntiä ja vastaa kaasuun juuri oikealla tavalla. Ensviikolla tarkotus kaverin kanssa lähteä pidemmälle reissulle niin ois ollu mukava saada toimintavarmuutta pyörään, ettei siellä tarvii mitään kenttäasennuksia tehdä. Ja taitaa Detsin tyyppivika olla nämä YPVS häiriöt, että jos joku viittis sen huollosta ja kunnossapidosta kertoa niin kiitosta vaan.
Avaa koko YPVS ja puhdista ja tarkista että kaikki on kunnossa, juuri pari viestiä aiemmin lähettämässäni viestissä ypvs teki tarkistuksen just tuolla lailla että se vaan junnas viitisen sekunttia paikallaan, eikä kiertänyt ollenkaan kierrosta, tuossa tulos.
Pyörä kuitenkin toimi jopa tehokkaammin kuin ennen vaikka tarkistusääntä ei tehnytkään oikein, joten jotenkin on ypvs ennen ollut jumissa, tai väärin säädetty, mutta tuurilla menty ettei ole mitkään ypvs:stä irronneet palaset rikkoneet mäntää tai muuta, joten kannattaa tarkistaa se ypvs