katkottu se johto et katoaa se 6000rpm tehokuoppa ?
Indesign kirjoitti:Moro, aloin tuossa päivällä irrottamaan sylinteriä ja nyt on putki, kaasari, kansi ym. kaikki pultit irti. Sylinteri ei liiku mihinkään... Tarkastin muutamaan otteeseen että kaikki pultit on irti ja niin ne on. Koitin hiljaa vasarallaki vääntää mutta ei liikkunu mihinkään. Laitoin pultteihin vähän CRC, ei vieläkään mitään. Kertokaahan jotain tekniikoita millä tuon sylinterin sais tuosta nyt irti? Vaikka YV:nä jos viittitte. Kiitos jo etukäteen
E: siis sylinterillä on ajettu n. 5-10 tkm... Juuttunut kiinni...
Razor87 kirjoitti:Mistähän noita rave2:sia löytäis? Googlea jo käytin mut aika hankalaa. Eli jos joku vois joitan nettisivuja laittaa mist löytyis. Sekä ulkomailta, että suomesta. Purkuosaan jo saittelin mut ei kuulemma ollut
japezki2 kirjoitti:tietääkö kukaan mistä voisi johtua tehokuoppa 5 ja 6 vaihteilla, joka on alkanu tässä yhtäkkiä vaivaamaan tossa 6000-7000rpm välillä. Ennen toimi ihan moitteettomasti kaikilla vaihteilla. Kaikki säädöt pitaisi olla kohallaan ja rave2 olen yrittäny naksautella joka suuntaan mutta ei ole lähteny pois. Putki,kaasari, ilmanputsari, rave2 on puhistettu mutta ei vieläkään toimi.
Pelinä siis aprilia rs vm.97 ja vireinä 34 kaasari,154cc pytty, rave2 ja tehoputki.
taliaivo1 kirjoitti:japezki2 kirjoitti:tietääkö kukaan mistä voisi johtua tehokuoppa 5 ja 6 vaihteilla, joka on alkanu tässä yhtäkkiä vaivaamaan tossa 6000-7000rpm välillä. Ennen toimi ihan moitteettomasti kaikilla vaihteilla. Kaikki säädöt pitaisi olla kohallaan ja rave2 olen yrittäny naksautella joka suuntaan mutta ei ole lähteny pois. Putki,kaasari, ilmanputsari, rave2 on puhistettu mutta ei vieläkään toimi.
Pelinä siis aprilia rs vm.97 ja vireinä 34 kaasari,154cc pytty, rave2 ja tehoputki.
Eikös tuo oo ihan normaalia? Korjatkaa jos olen väärässä.