Tulpanhan kuuluu olla kahvin ruskea/ vaalean ruskea. Tosin nykyisin bensan seassa ei ole lyijyä, joten sen mukaan ei seoksista voi olla varma.
Masuli- kirjoitti:Mulla oli ainakin kun tönärillä mittasin niin Yamahassa 56,65mm mäntä joka on moposportin mukaan 0,25mm ylikokoa eikä männästä löydy mitään merkintöjä. Helman sisältä löytyi kyllä teksti "Made In Japan".
Mites Yamahan öljypumppua pystyy säätämään? Vaijerin säätö ei auttanut mitään. Katselin öljypumppua ja tulin siihen tulokseen, että ainut josta voi säätää on öljypumpun päältä löytyvä pultti. Ja sitten vielä, että olen hommaamassa tuollaista Giannelin teharia ja ajattelin kysyä, että onko hintaansa nähden kannattava ostos tehojen puolesta? Tällä hetkellä 15-45 välit, Bilteman vaparisuodatin ja ilmeisesti #180 suutin (En ole ihan varma, mutta eikös tämä ole TT -suutin?)
Agua kirjoitti:Jos olet mitannut sen männän renkaitten yläpuolelta niin ei se siitä näytä oikeata tulosta, koska mäntä on "kartio" ja kapenee ylöspäin mentäessä
Itse en ole yamahan öljypumpuista perustanut. Olen aina heittänyt ne mehtään
Pistänyt hyvä mies isompi suutin! Mulla on tt, pipercross ja suutin 210.
Tt suutin on 180 ja kuristus suutin on 170
jynsered kirjoitti:Mulla on 2 tai 3 ylimääräistä mut niissä ei oo ypvs akselia varmaan ja en osaa sanoa et missä kunnossa ne on ku eivät mulla täällä kotona ole.. pitää kattoa et kehtaisko niitä myydä kellekkään ;p
nippuside kirjoitti:Neuvotkaas meikä ku en saa vännettyy jarrusatulan mäntiä tarpeeks levällee et sais uudet jarrupalat kii nii pitäskös aukasta koko satula vai riittääkkö esim ilmaruuvien aukaseminen?