Masai<3<3 kirjoitti:No niimpä arvasin... ni ei mut oikeesti olis iha kiva tietää paljo about omas pärräs on tehoo.
Jos asia oikeasti kiinnostaa, niin helpoimmalla pääsee kun varaa ajan dynoon. Suurin piirteisenkin tehon voi mitata puoli-ilmaiseksi esim ilmaisella gsf-dynolla. http://atom007.heimat.eu/tmt/gsf_dyno.html Eikös se oikeastaan ole ihan sama minkä verran sitä lukemana on, jos se teho ajossa vaan riittää ja jos ei riitä, niin virittää myllyä sitten lisää. Oli se teho lukemana nyt sitten mitä tahansa.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Mikä on kun 125cc Suzuki Rm muutaman seisontapäivän jälkeen ei meinannut käynnistyä ja tämän jälkeen kun pyörä lähti käyntiin ja antoi käydä, kaikki vaikutti aivan normaalilta, mutta kun antoi kaasua rupesi paukkumaan putkesta ja pätkimään?
Irroitin aprilia rs 125 piikistä kytkimen ensimmäistä kertaa. Kun laitoin kytkimen takaisin kiinni, en pystynyt vaihtamaan vaihdetta ollenkaan, vaan vaihdinpoljin tuntui olevan jumissa. Mikähän voisi olla vikana? Voiko johtua siitä, että en lisännyt vaihteistoöljyjä? Kiristin kytkimen ruuvit kiinni 7 Nm momenttiavaimella. kiitos vastauksista!
Mp racingiltä löytyy ainakin 144cc/Wr/Cr ja ebaysta pitäs löytyä, myös HTM racingin sivuilta saa tilattua HTM 144cc pyttyjä. Kaveriks tarviit ainakin isomman soppakauhan ja sillee
Mp racingilla maksaa n.825e+postikulut ja pakettiin sisältyy pytty, mäntä, kansi, tiivisteet ja vissiin pa säätimen laipat. Lisäksi tarviit ainakin isomman kaasarin ja wr imukaula ja torvi olis kans hyvä olla
Moroo, kertokaa viisaammat mikä -06 piikkisessä exc:ssä on kun pätkii perkeleesti yläkierroksilla, tulppa, tulpanhattu, johto ja puola vaihettu mutta ei auttanu. Sitten valot ja vilkut pimeni, ja ottaa häiriöö kun painaa tööttiä ei kuitenkaan sammu mutta kierrokset laskee.