Hei jätkät! Nyt ois semmosta kysyttävää, että tietääkö kukaan TZR:n rungon ja moottorin sivukoppien värikoodeja?
Agua kirjoitti:Itse olen ajanut 3 rosentin seoksilla ja hyvin on ainakin vielä toiminut ei savuta paljoa
Masuli laita nyt isompi suutin siihen jos on kerta 180 kiinni ja vapaavirtaus suodatin!
Masuli- kirjoitti:Agua kirjoitti:Itse olen ajanut 3 rosentin seoksilla ja hyvin on ainakin vielä toiminut ei savuta paljoa
Masuli laita nyt isompi suutin siihen jos on kerta 180 kiinni ja vapaavirtaus suodatin!
Nyt otin kaasarin auki ja #190 suutinhan sieltä löytyi. Eli tuskinpa on laihalla käynyt...
Masuli- kirjoitti:Mikäs tohon omaan TZR:ään mahto tulla kun meni mäntä paskaks ja vaihdettiin uus tilalle. ajossa ei sitten millään meinaa nousta edes sinne 10krpm asti. Onko tämä ihan normaalia käyttäytymistä vai miten? YPVS säädöissä ja toimii. Bilteman vaparisuodatin, ennen toiminu ainakin samalla suuttimella (mikä sitten kaasarissa mahtaakin olla). Voisko olla tulpassa vikaa vai missä? Mäntänä on siis Made in Taiwan mäntä suoraan moposportista.