Höspö kirjoitti:Oliko vanha mäntä sulanut keskeltä ja kyljistä kunnolla jumiin, vai pelkästään imupuolelta, ja mennäänkö pyörän kanssa seosvoitelulla?
Jos pyörä ei saa öljyä ottaa ensimmäisenä osumaa imupuoli sylinteristä+männästä, ja tehoista häviää ajon aikana oikeesti n. 5heppaa kun mäntä hieroo tuttavuutta sylinterin kanssa.
Mulla ei ollut öljypumppu ilmaantunut rempan jälkeen kunnolla niin tehot hävisi kiihdyttäessä täysin, pyörä toimi kyllä ajaessa kotiin mutta pytty irrotettuna löytyi hienot naarmut
Roskakin saattaa katkaista öljynsaannin jos pumppua ei ole muuten sorkittu. Jos vanha mäntä meni tosta syystä menee taiwanilainen aika varmasti samalla tavalla/pahemmin jos ei vikaa korjata.
^^tömppä^^ kirjoitti:Mulla on TZR:ässä sellanen ongelma, että se pätkii kierroksia aivan ku siinä ois jonkin sortin kierrostenrajoitin, mutta sellaista siinä ei tietääkseni ole. Kierrokset tökkäävät n. 8000-9000 kierroksen paikkeella ja voima ja teho katoaa koneesta. Olen käynyt kaikki sähköjohdot läpi. Olen uusinut liittimiä, johtoja, vaihtanut tulpan, CDI boksin, sen anturin joka tulee magneeton viereen, puolan, staattorin ja akun. Mutta ongelma pysyy silti samana. Kaasarissa suutin on 200:nen ja vakio ilmanpuhdistaja on käytössä.
Johani kirjoitti:^^tömppä^^ kirjoitti:Mulla on TZR:ässä sellanen ongelma, että se pätkii kierroksia aivan ku siinä ois jonkin sortin kierrostenrajoitin, mutta sellaista siinä ei tietääkseni ole. Kierrokset tökkäävät n. 8000-9000 kierroksen paikkeella ja voima ja teho katoaa koneesta. Olen käynyt kaikki sähköjohdot läpi. Olen uusinut liittimiä, johtoja, vaihtanut tulpan, CDI boksin, sen anturin joka tulee magneeton viereen, puolan, staattorin ja akun. Mutta ongelma pysyy silti samana. Kaasarissa suutin on 200:nen ja vakio ilmanpuhdistaja on käytössä.
vakioputsarille ~180 on sopiva. kokeile pikkusen avartaa siitä putsarista niitä pullon kauloja, eli sisäänmenoreikiä, irrottaa se kansi ja ajaa ?
dopperi kirjoitti:ei kukaan vois ottaa kuvaa tezzusta et miten sen kytkinvaijeri menee siihen kytkimeen kiinni ku mä tavallaan unohin miten se menee
^^tömppä^^ kirjoitti:dopperi kirjoitti:ei kukaan vois ottaa kuvaa tezzusta et miten sen kytkinvaijeri menee siihen kytkimeen kiinni ku mä tavallaan unohin miten se menee
Ei siinä mulla itellä ainakaa mee mitää korvakoita. Laitat sen vaijerin vaan sillälailla, että se ei tartu mihinkään ja on mahdollisimman suorassa. Eihän se tietenkään niin ole hyvä, että se kuitenkin roikkuu ihan sivulla.
Sasos kirjoitti:Saiskos nyt jonkun selkeen suomenkielisen ohjeen et mites tota öljypumppuu säädetään? Saa vähä liikaa öljyy ni pitäs säätää mut mä en kyl keksiny et mite onnistuis. Haynesin kirjast koitin kattoo mut vitut mä mitää tajunnu.