Percell kirjoitti:Mikä mahtaisi olla perus TT hussessa kun menee heti tukkoon kun pyörä vaikka seisoo paikallaan minuutin tai pidemään. Myös kun antaa käydä tyhjäkäynnillä yli 10 sekuntia niin pyörä menee tukkeeseen.. kun antaa kaasua niin booaa kunnes kierrokset sitten nousevat lopulta korkealle kun röörit aukeaa. Samalla putkesta tulee helvetisti paksua savua. Kierrokset myös leijuu useimmiten kytkimellä kun ajaa vaikkapa 80km/h ja laittaa kytkimelle.
Tulppa musta, 165ps, neulan sokka ylimmässä. Seosvoitelu käytössä, seassa Motulin täyssynteettistä noin 2.2-2.5%
-jimi kirjoitti:Mullakin teki tota ilman vaijereita. Osaako kukaa avustaa miten sähkö pa säätimen saisi toimimaan, kun vaihoin nyt kaasarin ja laitoin rautalangan kaasuasennon tunnistimeen. Vilkuttaa ecu 6 ja säädin jääny ylä asentoon.