_rieska_ kirjoitti:No on melkonen päättötyö ollu
Tarkistahan se servo näin ekana. Säädöt kuulostaa olevan pielessä jos kerran noin tekee... Jääkö kierrokset leijumaan kun kaasuttelun jälkeen höllää tyhjäkäynnille? Mites ajossa jos lähtee kiihdyttämään matalilta kierroksilta kaasupohjassa, mitä tapahtuu? Onko ilmanputsari ja -kotelo vakiokunnossa, mikä putkisto, mitkä säädöt kaasarissa?
olin juuri tuola tallissa hääräilemässä, nostin neulaa pykälällä keskiloveen, ei booa enää missää vaihees, koitin lukita ypvs ylös ottamalla johdot irti otti kyllä parempaa piikkiä mutta nopeus oli n.120+ elikkä meni hieman paremmin, mutta välit on 15/57 elikkä vähä turhan lyhyet.. mutta mulle kyllä piisaas 110kmh:ki jos vaan pääsis tankillisella edes 150km
elikkä voin ottaa servosta videota koska en oo varma yhtää että toimiiko se oikeen ku äskeen kattoon.. kierrokset ei leiju.. ja alakierroksilla kaasupohjaan niin lähtee kiihtymään (neulansäädön jälkeen ainaki)
http://img543.imageshack.us/img543/3743/uth5.jpg täs on tulpasta kuva jonka jälkeen oon säätäny öljypumpun ykkösestä nollan ja ykkösen väliin ja putsaria avarsin vähän imuäänien perässä. mutta ei ole tosiaan enää noin karstainen.
säädöt kaasarissa on 280/25 ja vireinä täysin tyhjä vakioputki..
multa alkaa loppua ymmärrys
http://www.youtube.com/watch?v=cHQIjZ2B63w <-
http://www.youtube.com/watch?v=Wzyxp0FibnI <- huomasin tuos ku kuvasin pako-aukkoa että taitaa syy olla löytyny tuosta männästä -.- näyttäs olevan ohipuhallusta aika reilusti..