joku oli kyselly noista cb:n kuristuksista eli noita vanhinpia ei siis tarvitse kuristaa kun niissä on toi 15 hepoo, mutta noita uudempia on jälkeenpäin jouduttu kuristelemaan. Noissa ceebeissä on havaittu seuraavanlaisia kuristuksia: koko pakoputkisto on vaihdettu vieläkin ahdistavampaan
(jo alkuperäinen putki syystä tai toisesta ei ole tehojen kannalta paras mahdollinen), Myös pakoputken alkupäähän on joskus asennettu yleensä 18mm kuristusholkkeja, jotka pitäis lähtee pois ihan vetämällä(voi olla pahasti jumissa). Yleensä noiden putkihommeleiden lisäksi on vaihdettu pienemmmät suuttimet jotka kannatta ehdottomasti vaihtaa alkup. kokoisiin. Sen suuttimen koon löytää varmaan jostai alfamerin tms. manuaalista. Semmonen vielä että noi kakskaasuttimiset twinit kannattaa aina käyttää asiantuntevalla korjaamolla jossa ne laittaa kaasarit syncroon jos on pienikin epäilys että ne ei oo oikeissa säädöissään, se on halpa(4-10€) toimenpide joka saattaa nostaa pyörän tehoa ja ainakin moottorin luonnetta muuttaa mukavammaksi.
Viimeksi muokannut 123aaa päivämäärä 19.6.2004 19:16, muokattu yhteensä 1 kerran