spänks
Liftari kirjoitti:Tota millanen homma toi suuttimen vaihto on? Kauan siinä menee suunnilleen kun sen tälläseen TZR:ään vaihtaa? Entäs viittiskö joku kertoo mitä kaikkee oikeen tarvii eka irrottaa ennenku sen saa vaihdettuu? Entä mistä nään minkä kokonen suutin on nyt tällä hetkellä kiinni? Niin ja pyörä on täystehonen mutta aattelin et suutin pitäis vaihtaa isompaan kun ottaa vaan 130km/h ja senki vaivoin. Myönnän oon vähä peukku suussa näis asioissa mut eihän sitä opi kun tekemällä. Kiitti jo etukäteen vastauksista.
skylane kirjoitti:Morjesta!
Lisää pulman ratkaisua teille motolaisille! Heitin tosiaan tänään pyörän kasaan, ypvs toimii niin pitkälle että kun virrat kääntää se sulkee itsensä ja sit avautuu taas uudestaan. Eli niinkuin pitäisikin. Mutta kun pyörän heittää käyntiin, ei ypvs toimikkaan kaasun mukaan ollenkaan, pysyy vaan paikallaan. Missä vika? Kaikki ypvs:n johdot on kiinni oikeissa vastakappaleissa...
Kiitoksia.
PS. Olen ymmärtänyt että tosiaan kaasun mukana pitäisi tuon ypvs:n sulkea ja avata itseään, tai oikeastaan kierrosten mukaan. Olenko oikeassa? Mulla ei ole myöskään kiekkamittarin vaijeri kiinni, onko sillä vaikutusta ko. probleemaan?
arskadaa kirjoitti:hey dudes, nytku ajokausi on taas vauhdissa niin tuli heti eka ongelma. Mihin helvetin suuntaan sen bensahanan punasen nuolen pitää osottaa et se on auki ja sit et se on varatankilla. Ikä tekee näköjään tehtävänsä ku muistiki pettää.