Kuinkas pitkälle tuo takalokari jatkuu ku en haluis alkaa sahaamaan sitä jos sitten uusi omistaja haluiskin sen.. että kannattaako sitä kokonaan irottaa?
ei todellakaan mielestäni kannata irroittaa koska sitten menee sellaiseksi värkkäämiseksi ettei tule loppua. Sehän takalokari on koko underi ja pitää esim. akun paikallaan. Sitten pitäisi askarrella jokin oma underi ettei kaikki mene hiekkaan...(eli siis jyrkkä EI...
) ite sahasin lokarihärpäkkeen ihan ajan kanssa pois sekä askartelin vielä kilvenvalon paikalleen. ja jäljelle jäävästä metallilärpäkkeestä sai kyllä hyvän kilvenkiinnityspaikan. Hyvä tuli kun ajatuksen kanssa ja suunnitelmalla teki, joskin kyllä sateella tulee mutaa jonka lokari estäis paljon tehokkaammin(ihania naarmuja sit just maalatussa katteessa).
koita takahaarukasta ylöspäin jos saat kaksi sormea ketjun ja haarukan väliin sitten on ketjut liian löysät tarkista öljyt ite lisäsin sen litran öljyä ni loppu heti raksutus ja seuraavana päivänä pistin ketjut poikki ostin uudet 40e noin 10min homma
sori nyt meni ohi ihan satasta
mutta puhuikko sie vetoketjusta vaiko tosta nokkaketjusta joka kalkattaa miulla? ja jos nokkaketju niin pystykkö kertomaan yhtään tarkemmin mitä tehä
no kyllä itekkin löydän netistä jos et jaksa
ja öljyt on ihan uudet ja on tarpeeksi. jos puhuit nokkaketjusta niin ?takahaarukka??? mutta kiitos huomiosta !
"kyllä se näyttäisi aika vedellä käyvän tällä hetkellä... no kuhan eteenpäin kulkoo"