4t yleinen viritys/tekniikka

löre
Pyörä:
Neljä pyörää
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.4.2010 23:09
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut löre » 29.9.2011 15:46

Domin kirjoitti:mutta mitä dyno näyttäisi teholukemaksi jos noi osat ny laittas eli nokan pytyn ja avartas kanne ja putkiston vaihtais? ja kaupungissa pitäisin lyhyitä välejä

Oma pärrä näytti 166cc pannulla ja samoilla muutoksilla 21hp ja 17,4nm koneelta. 182cc ja 4-venakannella potentiaalia luulisi löytyvän suurempiinkin lukemiin. Joku 25hp/19nm vois olla aika realistinen tavoite jos powercommanderin kanssa käyt ammattilaisella säädettävänä.
http://www.motot.net/talli/osat/id36486/ CBR 125 PURKUOSIA
Hardyy
Liittynyt:
7.8.2010 15:56
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Hardyy » 29.9.2011 16:31

nii tai kaasarillisenki kun käy penkis säätää nii saa paremmat säädöt kun itse säädettynä
löre
Pyörä:
Neljä pyörää
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.4.2010 23:09
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut löre » 29.9.2011 16:38

Domin kirjoitti:nii tai kaasarillisenki kun käy penkis säätää nii saa paremmat säädöt kun itse säädettynä

Niin tosiaan. Taitaa noissa Riejuissa ainakin olla kaasari? Yamaha WR:ää vaan kokoajan mietin, kun niissähän ruisku on.
http://www.motot.net/talli/osat/id36486/ CBR 125 PURKUOSIA
jalkapyörä
Liittynyt:
26.2.2011 0:58
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 29.9.2011 22:47

ei noi nelarit kulu oikeen millään niin nopeaa kuin 2tahdit koska voitelu on niin paljon pareampi ja kierrokset on paljon pienemmät
^^HUSQU^^
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -06, Suzuki PV -91, (Beta RR 50 Motard Track -11)
Liittynyt:
12.8.2011 18:14
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut ^^HUSQU^^ » 30.9.2011 17:19

http://www.youtube.com/watch?v=wSkF8nltZ_Y&NR=1 Mä löysin tollasen videon. Yamaha WR:än huiput 180cc:llä 131km/h.
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut MSJD » 30.9.2011 20:07

Joo muna asennossa. 2t katulaiskat menee ilman munaasentoa tota enemmä, joten ei oo mitää 25hp tossa.
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
löre
Pyörä:
Neljä pyörää
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.4.2010 23:09
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut löre » 1.10.2011 1:28

Joo ei kukaan oo 25hp pelkällä pytyn ja putken vaihdolla puhunutkaan.
http://www.motot.net/talli/osat/id36486/ CBR 125 PURKUOSIA
^^HUSQU^^
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -06, Suzuki PV -91, (Beta RR 50 Motard Track -11)
Liittynyt:
12.8.2011 18:14
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut ^^HUSQU^^ » 1.10.2011 15:41

2t TT kevarit kiihtyy paremmin mut esim ei TT Husse kulje tosta kovempaa...
Night Crawler
Pyörä:
Daelim Roadwin 125 '06
Paikkakunta:
Ähtäri
Liittynyt:
21.12.2009 20:58
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Night Crawler » 1.10.2011 22:21

Mutta sehän vain johtuu välityksistä, varmasti TT-hussessa on potkua suhteessa paljonkin suurempiin nopeuksiin, mutta ketä huvittaa ajaa 150 km/h smotolla... Semmoisen 20hp pyörän varmaan saisi kiihtymään (ainakin melkein) yhtä äkäiseen mutta huippunopeuden kustannuksella :D

Tokihan sen hussen katteettomuus syö hieman huippunopeudesta (ja kiihtyvyydestä), mutta se taitaa näkyä selvästi vain jos verrataan apaut samantehoiseen kyykkypyörään ja sittenkin vasta siellä yli 80-100 km/h(?) jälkeen.
^^HUSQU^^
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -06, Suzuki PV -91, (Beta RR 50 Motard Track -11)
Liittynyt:
12.8.2011 18:14
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut ^^HUSQU^^ » 2.10.2011 22:56

Tietääkö kukaan, että onko jotain 125cc 4-tahti sylinteriä, joka menisi johonkin 2puokki Husseen?
-jou-
Liittynyt:
21.4.2010 21:45
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut -jou- » 3.10.2011 16:44

Rikkooko nokka-akselin vaihtaminen koneen?
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut Murska » 3.10.2011 18:50

Rikkoo jos nostoa on liikaa tai/ja venttiilijouset on liian löysät, venat pääsee osumaan mäntään.
sumppa
Liittynyt:
3.2.2007 18:04
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut sumppa » 3.10.2011 21:06

Eli kunhan koneesi ei ole 110cc niin käytännössä ei riko.
japinet
Pyörä:
yamaha wr
Liittynyt:
22.9.2011 19:30
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut japinet » 7.10.2011 19:51

Miten tollasta 2011 Yamaha WR125X vois virittää? Mitä kannattais ostaa ja mistä, että sais mahollisimman halvalla. Tehari, power commanderi, ilmansuodatin?
jalkapyörä
Liittynyt:
26.2.2011 0:58
Re: 4-t tekniikka ja viritys

ViestiKirjoittanut jalkapyörä » 7.10.2011 21:10

noihi ei kannata rahaa laittaa ku et saa paljoo mitää iloo irti, ostat malossin 180cc setin jonka mukana tulee ruiskunsäätö boxi jossa karttoja valmiina. sit saat todella hyvät väännöt