Mutta jos pitää kaasun pohjassa, niin on niinku ei olis mitää. :S
Sasos kirjoitti:Best_Name_Ever kirjoitti:Mikäs on kun pyörä kulkee hyvin isommilla kierroksilla, mutta röpeltää n. 5k kiekassa, puolikaasulla.
Mutta jos pitää kaasun pohjassa, niin on niinku ei olis mitää. :S
Itellä sama "vika/ongelma", luultavasti johtuu bensan ja ilman seoksest. Alkaa jostai 5k ja loppuu 5,5-6k.
mikää kirjoitti:Pystyykö tetsarin pytyn ihan porauttamaan, ettei ole mikään kovakromipytty? Mäntiähän siihen saa esim. proxilta 1.5 ylikokoon asti Itse en noista niinkään tiedä niin jos joku viisaampi voisi vähän valaista asiaa
Zaleva kirjoitti:Voiko rikkinäinen jännitteensäädin vaikuttaa YVPS:än toimintaan? Ja siis oletan jännitteensäätimen olevan rikki sillä logiikalla että mikään sähköistä ei toimi niinkuin pitäisi vaan päinvastoin eli torvi ei toimi muuta kuin korkeilla kierroksilla, valot himmenevät heti kun kierrokset nousevat yli kolmeen tonniin ja torven/vilkun päällä pitäminen kasvattaa valotehoa, vilkut vilkkuvat vain alakierroksilla (ja silloinkin vaihtelevaan tahtiin, muutoin ne vain palavat), mutta sytytys toimii täysin normaalisti ja akkukin ainakin pitäisi olla toimiva.