Cagiva Mito viritys/tekniikka

Tinöö_
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
12.2.2011 17:05
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut Tinöö_ » 14.7.2012 13:48

Valitettavasti
Mitoon osia halvalla
juizo-
Liittynyt:
18.7.2012 16:15
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut juizo- » 18.7.2012 16:22

mul on cagiva mito 2011 ja tilasin italiasta jollymoton mut en löydä mistään kaasarin osia. voisko joku lähettää linkin?
Tinöö_
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
12.2.2011 17:05
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut Tinöö_ » 20.7.2012 23:25

Suuttimia ja neuloja saa varmaan jokaisesta mp-liikkeestä, varmasti löytyy myös sun lähiseudulta liike joka myy dellorton osia
Mitoon osia halvalla
juizo-
Liittynyt:
18.7.2012 16:15
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut juizo- » 23.7.2012 23:07

minkä kokoiset pää ja tyhjäkäynti suuttimet cagiva mitoon jossa on jollymoto?
Tinöö_
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
12.2.2011 17:05
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut Tinöö_ » 24.7.2012 12:55

70 ja 135 vois toimia. Kokeilemalla se selviää, kannattaa ostaa useempi kerralla. Neulan sokkaa yksi pykälä alemmas myös.
Mitoon osia halvalla
Riejutherocket
Pyörä:
Cagiva Mito -04
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
28.12.2009 12:00
Re: Cagiva Mito Tehot/viritykset

ViestiKirjoittanut Riejutherocket » 25.7.2012 18:10

juizo- kirjoitti:mul on cagiva mito 2011 ja tilasin italiasta jollymoton mut en löydä mistään kaasarin osia. voisko joku lähettää linkin?

Soita mp racingille niin ne laittaa sulle valmiin suutinsarjan.
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 27.7.2012 17:21

Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?

Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä :eek:
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
jonttu-13
Pyörä:
cagiva, aprilia rs, derbi
Liittynyt:
3.6.2011 23:52
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut jonttu-13 » 28.7.2012 1:18

Kertokaa ny voiko pa säädintä säätää kun se kolisee koneen käydessä kun siinä on väljystä?
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 28.7.2012 9:37

Onkimato kirjoitti:Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?

Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä :eek:

No pyörittele konetta, kyllä se tuntuu jos laippa ottaa kiinni. En tiedä paljon siitä on tehohäviöö jos se nyt ei ole sitä 0,7mm se välys mutta ite oon säätänyt vaan ettei ota kiinni ja siitä vielä kauemmas ettei tuu mitään yllätyksiä lämmetessään.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
beewee
Liittynyt:
9.6.2011 14:51
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut beewee » 28.7.2012 11:15

linkatkaa Evo2 koneen räjäytyskuvat, kun en löydä toimivaa sivua itse :(
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 28.7.2012 13:03

Pasikiainen kirjoitti:
Onkimato kirjoitti:Millä ihmiset on mittaillu männän ja pakoaukonsäätimen laipan välystä? Pakoaukon kautta rakotulkki laipan ja männän väliin?

Näyttäisi pahasti siltä että ovat yhdessä :eek:

No pyörittele konetta, kyllä se tuntuu jos laippa ottaa kiinni. En tiedä paljon siitä on tehohäviöö jos se nyt ei ole sitä 0,7mm se välys mutta ite oon säätänyt vaan ettei ota kiinni ja siitä vielä kauemmas ettei tuu mitään yllätyksiä lämmetessään.

Okei. Edellinen omistaja jotakin sählännyt senkanssa niin ettei se oikein ollut toiminnassa ja oli jopa jumissa. Putsasin sen ja pistin uudella tiivisteellä paikalleen niin kuuluu oikein kolahdus kun se osuu mäntään :P
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 30.7.2012 18:52

"tuplapostaus" tulee, mutta ei voi mitään.

Elikkäs rasvasin kaasuvaijerin ja nyt sekin alkoi temppuilemaan. Ei nosta luistia läheskään ylös asti. Ongelman syykin selvisi pikkuisen, muttei kokonaan.

Vaijeri jää jotenkin takertelemaan haaroituskohdassa. Kun vaijerin laittaa näin: http://i4.aijaa.com/b/00390/10617887.jpg Luisti ei nouse kuin juuri ja juuri puoleenväliin. Sitten kun vaijerin laittaa näin: http://i1.aijaa.com/b/00707/10617888.jpg Nousee luisti lähes ylös asti.

Luistissa ei ole ongelmaa sillä kun vetää vaijerista sieltä luistin päästä niin nousee oikein hyvin ja kevyesti ylös asti.

Olen myös yrittänyt kiristää vaijeria kaikkialta mistä pystyy, mutta ei vaikutusta. Eli onko miton kaasuvaijerissa myös jokin erikoisuus vai olenko vain avuton puukäsi?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
proman
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
29.4.2010 16:40
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut proman » 31.7.2012 0:04

Terve! tuli tuossa hommattua -04 vuoden mito, purin sen sitte osiin ja tarkistin koneen yleis kunnon.Olisko kellään kunnollisia ja selkeitä ohjeita tuohon pakoaukonsäätimeen? millä aineella porukka on sitä putsaillut? mitenkä sen säätö oikeen tehdään? onko siihen jotain omia niksejä tai konstejansa jolla saa varmuuden että se toimii? tarvitseeko siihen jotain uusia?
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Onkimato » 31.7.2012 0:38

proman kirjoitti:Terve! tuli tuossa hommattua -04 vuoden mito, purin sen sitte osiin ja tarkistin koneen yleis kunnon.Olisko kellään kunnollisia ja selkeitä ohjeita tuohon pakoaukonsäätimeen? millä aineella porukka on sitä putsaillut? mitenkä sen säätö oikeen tehdään? onko siihen jotain omia niksejä tai konstejansa jolla saa varmuuden että se toimii? tarvitseeko siihen jotain uusia?

Ite en ainankaan uusinut mitään, putsaa bensassa ja hio laippa puhtaaksi.

Edit: Missä mahtaa olla vika kun CTS polttaa sulakkeita?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
lare_95
Pyörä:
Cagiva planet vm-00,Aprilia rx vm-00 ja Harrikka ss vm-78
Liittynyt:
14.3.2012 16:16
Re: Cagiva Mito viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut lare_95 » 31.7.2012 16:41

Itse putsasin pa säätimen puhdistus spraylla ja hioin puhtaaksi kootessa kannataa öljytä paikat huolella itae laitoin vähän jäykempää öljyä jotta ei valu kaikki kotelon pohjalle.