Älä lähde viilaamaan sitä sylinteriä.
(perustelut alempana)Se sylinteri on WR sylinterin kanssa 100% identtinen, kun oot tehnyt 2,40mm pyttykoron ja sorvannut yläpäästä saman verran pois.
Aukkojen aukioloajat on todella matalat ilman korotusta.
Ja jos nyt meet viilaamaan pakoaukon aukioloajan huomattavasti korkeammaksi, koneen luonne muuttuu on/off tyyppiseksi, eli tehoalue on erittäin kapea.
Motocross pyörään itse en viilaisi pakoaukolle 197° enempää.. saati sitten katupyörään. Olettaen tietenkin, että huuhteluaukoilla aukioloaikaa on n. 130°.
Pyttykoron kanssa SM/WRE sylinterin pakoaukolla on aukioloaikaa n. 190-192° ulkomuistista heitettynä.
Mut perehdy ensin 2-tahtisten maailmaan syvemmin.
Kuten Zone neuvoi.. Tiittasen kirjasta on hyvä lähteä liikkeelle.