[SuiZamiÄs] kirjoitti:Elikkäs Husukka laiteltu nyt TT:ksi ja muute toimii hyvin, mutta 1 vaihteella vedättäessä alkaa nykimään ikäänkuin olisi joku rajotin. Itelle tuli ekana mieleen että suutin liian iso, olisiko 165 hyvä kun nyt on 175 jos oikein muistan
vau olisiko tulppa mennyt? Onko BR9EG edelleen hyvä tulppa TT:näkin? Ja mitä virkaa on tuolla solenoidiventtiilillä ja mistä löytyy? Kyseessä siis -11 sms hermunen
Tekeekö samaa lämpimällä koneella (väh 2km ajon jälkeen)?
Itsellä ainakin kun vähän aikaa on ollut sammuksissa ja kun lähtee niin ovat röörit aivan tukkeessa. Etenkin 1. vaihde aivan tukkeessa mutta sen saa avattua kun antaa sitten kenkää 2. tai 3. vaihteella. Mut joo saattais olla liian rikkaalla sulla säädöt eli aloita nyt vaikka aluks kattomalla tulppas väri, ja jos on erittäin tumma/musta niin laita aluksi 5 kokoa pienempi pääsuutin.
Näillä +10 asteen keleillä sais olla joku 170ps, neulan sokka ylimmässä tms. Näin ainakin itsellä ja monella muulla ja hyvältä tuntuu.