Turbo nelariin

lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 12.1.2010 18:56

Td02?
Paljonko tuli hintaa tulleineen?
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 12.1.2010 20:16

Juu on. Oliskohan ollu alle jotain 300.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 18.1.2010 16:28

Joko on turbo kiinni?
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 18.1.2010 18:04

On. Vielä ei oo kerenny käynnistelemään.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 23.1.2010 15:13

Laita nyt kokemuksia tosta turbosta niin tietää itellekki hommata saman :D
Tulis vielä puolet äkäsempään koneeseen mitä sulla.
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56

ViestiKirjoittanut Betaversio » 23.1.2010 18:38

lokitekki kirjoitti:Laita nyt kokemuksia tosta turbosta niin tietää itellekki hommata saman :D
Tulis vielä puolet äkäsempään koneeseen mitä sulla.


Ja mitäköhän hyötyä niistä kokemuksista siinä tapauksessa VOISI olla? Eikös olis ite hyvä laskeskella että mikä turbo vastaa omia tavoitteita parhaiten..?
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 23.1.2010 19:19

Mahtaakohan montaa vaihtoehtoa olla edes?
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 23.1.2010 19:39

Niinpä tuo on ainut tällä hetkellä joka on hyvä laatunen ja sopu hintanen.
Että jos se hyvin ahtaa tuossa niin se ahtaa mulla vielä paremmin.
Sarvi-Perkele
Liittynyt:
12.12.2004 18:10

ViestiKirjoittanut Sarvi-Perkele » 25.1.2010 17:05

Onhan Garretilla gt12 tms, mutta sitä en tiedä mistä niitä saa ja mihin hintaan. Se on ainakin helevetin pieni.
Offerings to the God of Speed:
----------------------------------------
P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps).
P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps).
Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 25.1.2010 18:00

Elikkäs 2 vaihtoehtoa? Järkevintä varmaan näitten gurujen mielestä olis teettää oma turbo.
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50

ViestiKirjoittanut lokitekki » 25.1.2010 18:38

Smartin gt12 oon nähny monesa monkey koneesa ja ahtaa kyllä hyvin, mut niitten saatavuus, hinta ja se että sen pakopesää pitäs hitsailla niin ei oikeen haluta.
Esim just kahtelin tuubista skootteri videon misä 180cc pytty ja rhb31 turbo ja aika heleposti baarin otti. Ja toi td02 on saman kokosilla siivillä.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 10.2.2010 21:58

Turboon tänään tuli tehtyä öljylinjat ja mallailin turbon paikoilleen ja heppailin alkukäyrästön sille. Kai tämäkin joskus valmistunee..
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16

ViestiKirjoittanut kersti91 » 11.2.2010 9:15

Ublert kirjoitti:Turboon tänään tuli tehtyä öljylinjat ja mallailin turbon paikoilleen ja heppailin alkukäyrästön sille. Kai tämäkin joskus valmistunee..

Hiljaa hyvä tulee! ...paitsi projekteissa, tuppaa osat häviämään ajan myötä...
Tarkista kampiakselin stefa.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 11.2.2010 19:51

:D Totta tuokin. Itsellä suurin kato varmaan käyny letkuklemmareissa. Muuten on osat koossa ja tänään vois räjäyttää tulille uuden turbon kanssa.
Ublert
Pyörä:
Chineese
Liittynyt:
14.9.2004 18:54

ViestiKirjoittanut Ublert » 22.2.2010 22:32

Nyt se teki sen ja hajos koko paska.
En jaksanu alkaa tutkii sen tarkemmin. Ensimmäinen käynnistys uudella kokoonpanolla ja hiukan kierroksia ja jostain tulvii öljyä :D. GG. Tais olla ton moottorin tarina voideltu.