Niin ja tuo ylempi männänrengas on juminut uraansa.
Hitsi kun pääsee vasta torstaina koneistamolle Jns:n, työt häiritsee pahasti pojan harrastuksia. .
pojandt2005 kirjoitti:Jaahas tummuneen männän päällähän on nummerot 56.4 onko jo ns. ylikoon?Männän sisäpuolella sellainen stanssattu "neliapila" jonka sisällä kolme "A"-kirjainta kolmionmuodossa päällekkäin. . mikä lienee männän merkki?
Niin ja tuo ylempi männänrengas on juminut uraansa.
Hitsi kun pääsee vasta torstaina koneistamolle Jns:n, työt häiritsee pahasti pojan harrastuksia. .
pojandt2005 kirjoitti:;)
Synthetic kirjoitti: ...muistaakseni TDR 125 on nikasil pyttyä enimmäkseen käytetty...
pojandt2005 kirjoitti:pojandt2005 kirjoitti:Jaahas tummuneen männän päällähän on nummerot 56.4 onko jo ns. ylikoon?Männän sisäpuolella sellainen stanssattu "neliapila" jonka sisällä kolme "A"-kirjainta kolmionmuodossa päällekkäin. . mikä lienee männän merkki?
Niin ja tuo ylempi männänrengas on juminut uraansa.
Hitsi kun pääsee vasta torstaina koneistamolle Jns:n, työt häiritsee pahasti pojan harrastuksia. .
_rieska_ kirjoitti:Mrenkaita asentaessa kyllä huomaa onko ne oikein päin, eivät saa takuta urissaan ja niiden pitää painua uraansa kunnolla. Tetsarin männän ero on vaan porauksessa, eli vakiokoko on 56,4 kun taas detsissä 56mm.
pojandt2005 kirjoitti:_rieska_ kirjoitti:Mrenkaita asentaessa kyllä huomaa onko ne oikein päin, eivät saa takuta urissaan ja niiden pitää painua uraansa kunnolla. Tetsarin männän ero on vaan porauksessa, eli vakiokoko on 56,4 kun taas detsissä 56mm.
Ok. Kiitos, takaisin pajalle