Rapezu kirjoitti:Nyt hyviä vinkkejä/kikkoja jumittuneen laipan irrottamiseen! Oon nitkuttanu crc:n kanssa ja riuhtonu piheil ja kammennu pakoaukosta käsin mutta ei -.- Menee hermo nyt joku apuja?
tonyyqi kirjoitti:Rapezu kirjoitti:Nyt hyviä vinkkejä/kikkoja jumittuneen laipan irrottamiseen! Oon nitkuttanu crc:n kanssa ja riuhtonu piheil ja kammennu pakoaukosta käsin mutta ei -.- Menee hermo nyt joku apuja?
Samalla tekniikalla rauhallisesti ja pitkään vaan. Käsivoimilla sivuihin nitkuttaen.
magelolz kirjoitti:kai toi rave2 mahtuu aprilia sxää? tuli eilen tilattua ja rupesin funteeraa ja sitä kun sen reijjän poraa niin missä kulmassa? olen ymmärtänyt että reikä vedetään siitä laipan alapuolelta pakoaukon "kattoon"
Rajis- kirjoitti:Saako noita jostain suomesta, vai onko pakko tilata ulkomailta? Paljos tuolta straubelta ois postit, onko jostain muualta halvempi?
Rajis- kirjoitti:Saako noita jostain suomesta, vai onko pakko tilata ulkomailta? Paljos tuolta straubelta ois postit, onko jostain muualta halvempi?
Hupsu kirjoitti:mitenköhän rave 2 menis mitoon?