Rajattomasti .
Tästähän melkonen huumoritopic on tulossa.
lokitekki kirjoitti:Onko se niin vaikea uskoa että tuo kone ahtais tuolla?
Netistä löytyy niin paljo videoita laiskemmista koneista mitä mulla ja ahtoja nappaa mukavasti.
Tuon pienempi turbo vaan ahistais enemmän ennen ahtoja.
Ois vaan iha mukava kuulla mitä tolle ublertin rojektille on käyny.
Tuosa turbosa on siiveissä enemmän siipiä kuin vastaavan kokosilla siivillä olevasa rhb31sessä.
http://cgi.ebay.com/Turbocharger-Turbo- ... 1c0e30976a
Ublert kirjoitti:Eipä tänne oo paljoa viittinyt huudella projektista ku aina tulee pelkkää negatiivista kommenttia .
Ublert kirjoitti:Pitääkö alkaa hifistelemään?
Ublert kirjoitti:Pitääkö alkaa hifistelemään? Tuskin monenkaan projektiin on monia tuhansia panostettu. Ja kuka haluaa tämmöseen oikeasti panostaa. Itse olen ainakin omaksi ilokseni rakentanut ja tuskin aina parhaalla lopputuloksella. Miksi ei kone pysyisi nipussa esimerkiksi 0.5bar ahdoilla vaikka monia vuosia jos voitelu on kunnossa?
Ublert kirjoitti:Perehtyminen on erilainen käsite eri ihmisille. Joillekin se voi tarkoittaa että luetaan kaikki opukset ja ei kokeilla mitään vaan tehdään kaikki oppikirjan mukaan...
Ublert kirjoitti:Perehtyminen on erilainen käsite eri ihmisille. Joillekin se voi tarkoittaa että luetaan kaikki opukset ja ei kokeilla mitään vaan tehdään kaikki oppikirjan mukaan.
Itse olen mennyt perse edellä puuhun. Kokeilemalla oppii ainakin itseni mielestä parhaiten. Toki omissa ratkaisuissa on menty välillä helpoimman kautta mutta jos olisi paremmat puitteet ja paremmat työkalut niin työnjälkikin olisi parempaa ja ehkä kaikki toimisi paremmin.