Neula ei tyhjäkäyntiin vaikuta vaan siinä tyhjäkäynnin ja täyskaasun välillä. Pääsuuttimena 175-190, pyörä- ja virikohtanen kysymys.
Otikko putken irti ja säätelit raven niin että solenoidi vetää sen aivan ylös asti kun painaa solenoidin tapin pohjaan? Jos putkea ei ota irti niin sitä ei voi todeta toimivaks.
Jos ei meinaa tyhjäkäyntiä käydä ni ookko kokeillu kaasarista tyhjäkäyntiruuvista säädellä sitä ? Jos oikeen röpeltää alhaalta tai meinaa tukehtuu paikallaan ni siellä on liian iso tk suutin. Jos kierrokset puolestaan leijuu ku päästää kaasun tyhjäkäynnille ni tk on liian pieni. Tosin todella pieni tk suutin sammuttaa pyörän lähes heti että vääriä arvioita on helppo tehdä
Mutta joo, kokeilemalla ne yleensä selviää
, katoikko muutes läppien kunnon ja kohtalon jos pyörä kerran seisonu oikeen kunnol ?