Hei! Tuohon edelliseen:itselläni kanssa cagiva SP525 malli, jonka pistin täystehoiseksi 4000km sitten. Putkessa on 2 katalysaattoria, alkukäyrän alussa ( näkyy putken päästä) ja toinen alkukäyränlopussa.
Suuttimet vaihdoin pääsuutiin kokoon 135 ja tyhjä käyntisuutinta ei tarvitse vaihtaa kyseiseen mallin vaan seosputki 274HN ja vakio neula (D48) . Neulaan pistin holkin neulan ylimpään loveen ( vakiona 2 lovessa) Nämä osat sain, kun kysyin mp-racingiltä tt osia kyseiseen malliin.
Täystehoksi et saa laitettua ilman putken avausta tai teharin ostoa, koska katalysaattorit syövät kaiken väännön eivätkä muutenkaan anna pakokaasujen virrata vapaasti.Myös vakioputkesta olisin avauksen yhteydessä suotavaa tukkia se putki, mikä on alkukäyrässä kiinni ja josta menee letku ilmansuodattimeen. Itse leikkarin sen kokonaan pois ja hitsasin umpeen.
En muista tiedä mutta oma mitoni savuttaa vain kylmällä koneella ja toimii kuin rasvattu. Huiput mittariin 170 (gps 160)
Sitten vielä tämmöinen kysymys, että olisi 24tkm koneremppa edessä. Mäntää ei olla vaihdettu kertaakaan, koska huollon pojat aina sanoneet koneen osien olevan kunnossa, eikä tehohävikkiä ole ollut huomattavissa. Tarkoitus olisi vaihtaa samalla tasapäämäntä (
http://www.motoracingshop.com/product_i ... anguage=en ) 200H kansi ( mistä?) ja kiertokanki ( mikä olisi hyvä?) sekä jos tarvetta niin uusi vakiosylinteri.
Myös arrowin SP525 titanium änkkä ja paisari olisi tarkoitus vaihtaa, sekä v-force3 .
Saisiko tällä parannettua alavääntöjä, huipuilla ei niin väliä, sekä että onko tuo v-force3 hyödyllinen kapistus vakion tilalle alaväännöt mielessä.