0meGa kirjoitti:Mites tota nelitahtia sais sitte säädettyä niin että liekittäis vähemmän. Ite sählänny aina kaksarien kans.
Siin mun kaverin cebaris on dynojetin suutinsarja ja se arrowin putki, onkse ihan kaasarin säädöistä vai mahollisesti venttiilien säädöistä ?
Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Janzui kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella
Vam0s kirjoitti:Janzui kirjoitti:Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,
Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella
juu tyhjäkäynti ruuvi on ollu maxissa koko ajan.
kimsson kirjoitti:Onko CBR:n kaasuttimessa seosruuvia? Itelläkin tuppaa vähän paukuttamaan, mutta seosruuvia en ole löytäny mistään..