Honda CBR 125 viritys/tekniikka

Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 16.9.2012 20:41

meneekö tohon 05 repsolii xenonit suoraan?
Temu--
Liittynyt:
10.6.2011 0:02
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Temu-- » 24.9.2012 13:13

Onko 07' cebarin ruiskulle olemassa muita, ehkä vähän halvempia säätöboxeja, kun powercommander? ja onko kellään kokemuksia näistä putkista. kun ei olis ees hinnalla pilattu, kun kokoputkisto ois http://www.takarengas.com/?p=productsMo ... 25-r-(jc34)-ja-(jc39)

http://www.takarengas.com/?p=productsMo ... tehoputket
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 0meGa » 24.9.2012 18:03

Suosittelen mielummin ostamaan arrowin putken, kaveril semmonen ja käsittömän makeet pörinät ja liekittää putkesta ulos.
170e maksaa sekin.
Soppanestori
Pyörä:
Husaberg FS 650e, EX Aprilia Tuono 125, EX masai 50
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.10.2007 16:58
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Soppanestori » 24.9.2012 20:34

Hyvissä säädöissä jos iskee liekkiä putkesta. :roll:
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 0meGa » 24.9.2012 21:02

Mites tota nelitahtia sais sitte säädettyä niin että liekittäis vähemmän. Ite sählänny aina kaksarien kans.
Siin mun kaverin cebaris on dynojetin suutinsarja ja se arrowin putki, onkse ihan kaasarin säädöistä vai mahollisesti venttiilien säädöistä ?
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 24.9.2012 22:41

0meGa kirjoitti:Mites tota nelitahtia sais sitte säädettyä niin että liekittäis vähemmän. Ite sählänny aina kaksarien kans.
Siin mun kaverin cebaris on dynojetin suutinsarja ja se arrowin putki, onkse ihan kaasarin säädöistä vai mahollisesti venttiilien säädöistä ?

liian iso suutin on yksi syy liekkeihin..
DeeTee96
Pyörä:
Yamaha DT -08 ja Honda Cbr 125 -07
Liittynyt:
5.6.2011 15:57
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut DeeTee96 » 24.9.2012 22:58

http://www.mc-scatter.com/product_info. ... GC6wI0aPp4 Menee pikku viilaillulla sepiin ;)
Fude110
Liittynyt:
31.7.2009 22:24
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Fude110 » 27.9.2012 14:16

Olisko kellään jotain tehoputkea myytävänä?
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 2.10.2012 15:23

Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä.. tämä ei ole kesän aikana haitannut ollenkaan..
Elikkäs ennen ostoa pyörä oli seisonut 2vuotta ekaksi epäiltiin että vanhat bensat no vika ei ollut siinä sitten käytettiin tankissa 10 tankkauksen ajan masolinia sekään ei auttanut sitten putsattiin kaasari eikä sekään auttanut mikä voisi olla vikana? Kaasuvaijeri venynyt seisonnan aikana???
Janzui
Liittynyt:
21.8.2011 18:34
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Janzui » 5.10.2012 14:02

Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,


Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella ;)
Vam0s
Pyörä:
599
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
19.7.2012 16:09
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Vam0s » 7.10.2012 0:00

Janzui kirjoitti:
Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,


Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella ;)

juu tyhjäkäynti ruuvi on ollu maxissa koko ajan.
Janzui
Liittynyt:
21.8.2011 18:34
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Janzui » 14.10.2012 23:02

Vam0s kirjoitti:
Janzui kirjoitti:
Vam0s kirjoitti:Pakko kysästä kun ajokausi kohta lopuillaan niin mikä voisi olla vikana että ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan pitää antaa kaasua että pysyy käynnissä..,,


Siis sulla ilmeisesti kaasari peli, jos kerta se on jo putsailtukin? Kaasuvaijerihan ei sitää tyhjäkäyntiä säädä, vaan tyhjäkäynti ruuvi... Joka siis estää kaasua sulkeutumasta kokonaan, jolloin pyörä käy tyhjäkäyntiä. Kiristäpä sitä vaikka alkuun(Kaasarin sivuilla suurin ruuvi), niin johan on ihme jos ei toimi. Olettaen siis että muuten ei ongelmaa, niin vika tuossa vähintäänkin 100% varmuudella ;)

juu tyhjäkäynti ruuvi on ollu maxissa koko ajan.


Sanoisin että siinä se vika kuitenkin on, että ei anna tarpeeksi tyhjäkäyntiä. Jos ruuvi tosiaan on täysin kiinni eli kiristetty, on jotain luultavasti vialla. Kenties luisti ja neula jotenkin hämärästi asennettu..?

-Janzu
kimsson
Pyörä:
Honda CBR 125R -06
Liittynyt:
8.1.2011 17:45
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut kimsson » 17.10.2012 10:52

Onko CBR:n kaasuttimessa seosruuvia? Itelläkin tuppaa vähän paukuttamaan, mutta seosruuvia en ole löytäny mistään..
0meGa
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
20.9.2010 18:01
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 0meGa » 17.10.2012 15:53

kimsson kirjoitti:Onko CBR:n kaasuttimessa seosruuvia? Itelläkin tuppaa vähän paukuttamaan, mutta seosruuvia en ole löytäny mistään..


Kyllä se siellä on yleensä kaasarin ilmapuolella on ilmaruuvi sillähän vaikutat seokseen, cbr paukuttaa varsinkin kun on "tehari" ja dynojetin sarja. Paukuttamiseenhan voi tietysti vaikuttaa venttiilien välys.
m-tuninki
Liittynyt:
28.7.2011 22:37
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut m-tuninki » 26.10.2012 19:40

ois semmone pikkune kysymys tosta cebarin putkesta..

eli mulla on 2005 vuoden cbr josta aattelin putken avata, kurien poistamista varten.
mistä kohdasta pitää aukasta, ja miten monta kuristusta siinä putkessä on?

ja jos jonku mielestä on liian kova homma hitsata ja rälläköidä, nii mulla on kokemusta hitsailusta jne. joten sen avaaminen ja kokoominen kyllä onnistuu.
VW Jetta 88'
Honda CBR 125R 06'
Peugeot 205 FLM 87'