Niin se iso ruuvi siinä keskellä on tyhjäkäynnin säätö. Sitä pyörittelemällä löydät sopivan kohdan jolla käy nättiä tyhjäkäyntiä, itselläni muistaakseni tyhjäkäynillä 1600-1800 rpm.
Se pienempi ruuvi joka on niiku ilmanputsarin puolella kun kaasari olis kii pyöräs on ilmaruuvi tai myös seosruuvi nimellä tunnettu. Sen pitäs olla oletuksena 1,5 kierrosta auki ja sillon pitäs yleissäädöt pelittää. Itse hifistelemällä sitä voi ja kannattaa vähän pyöritellä löytääkseen kohdan jossa moottori käy nopeimmin, pehmeimmin ja parhaimman tuntuisesti
tosi paha selittää sitä . Mutta jos ei korvakuulolla sitä osaa sanoa niin laita 1.5 kierrosta auki.
Ja muistat sitten säätää ja käännellä näitä ruuveja vasta kun olet käynyt pienen lenkin heittämässä että kone on lämmin. Kylmää konetta ei kannata säätää, koska silloin lämpimän koneen säädöt ovat vituillaan ja lämpimällä koneellahan näitä ajetaan
.
Kerroppa tän hetkiset säätös niin voitas vähä vertailla
E: kaasarin nimi on 34 vhsb