Noniin, osaiskohan kukaan auttaa. Mulla toi raven solenoidin mäntä tulee sieltä sisältä niin paljon uloskuin vain pääsee (jousenpalauttaessa). Kuuluiskohan sen "stopata" johonkin että jäis vähän kuin vetopäälle siihen vaijeriin. Laippakin tulee sieltä sen kolosta aika pitkälle ulos. Sillain et näkyy se laipan rinkulakin. Kuuluuko tulla niin pitkälle?
http://www.motot.net/talli/osat/id4671/Tuossa itseasiassa näkyy aika hyvin miten pitkälle itellä se laippa tulee. Tuossa kuvassahan rave irtonaisena (ofc) mut, juuri tuonverran mulla se laippa tulee pihalle sieltä sen "suojapalikasta".
Vähän hankalasti selostettu mut jos joku vastais nopee nii oisin kiitollinen
E: Ja tosiaan oon koittanu raven säädön ohjeiden mukaan säätää sitä, mutta sillä saa vain säädettyä sitä kuinka korkealle solenoidi sen laipan vetäisee, eikä niinkään sitä, että kuinka alas laippa laskeutuu. Jos oon vääräs niin voi korjata.
E2: Pistän vielä tännekkin kun tuola raven omas topicis ollaan monesti vähän unessa.
E3: Nyt kyl vastaan vähän itselleni, mutta voisko vikana olla se, että siellä kotelossa mihin se laippa laitetaan, niin se jousi olisi löystynyt ja puskisi laipan liian pitkälle?