MiQuZiX kirjoitti:Hei!
Tästä asiasta on varmasti jo tuhannet kerrat tälläkin palstalla keskusteltu, mutta ei kymmenen minuutin selauksella osunut silmään.
Minkämoiset kaasarin säädöt olisi hyvät tällä kokoonpanolla?
-Rave1
-Tyhjennetty vakioputki
-Porattu CDI
Se on nyt vakiosäädöissä ja hetken ajon jälkeen tulppa aivan valkonen. Eli käy ihan vitun laihalla. Tietopankissa oli nuo suuttimien koot, neula, luisti yms. , mutta tahtoisin nyt kuulla omakohtaisia kokemuksia!
Aprilia RS 125 -07
Niin ongelmahan oli se että vakio putki oli tukossa... Sieltä oli katit ihan tukossa ja yksi irrallaan alkukäyrässä.. Siitä siis johtui tuo. Rälläköin auki ja kaikki kurit helvettiin --> hitsattiin kiinni ja nyt toimii. Kaasari vain säätöihin ja kovaa ajoa! Kiitoksia kuitenkin neuvoista! Ravesta kaupat sovittu jo 150€. Jos joku myy halvemmalla solenoidin ja laippahomman + vaijerin nii pistäkää viestiä!
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
http://www.moposport.fi/tyhjakayntisuut ... t-dellorto
Millä tavoin nää eroaa toisistaan? Oon vähän uusavuton juu mutta ei viitti tilailla vääriä osia sitte.
Älä aja vakiosäädöillä joa ei oo pakko!! Käy liian laihalla ja leikkauksen vaara on suuri. Jos vakiokaasari niin tarviit kaasuttimen TT setin jotta saat säätöihi TT osien kanssa ja se rave on juu aika pakolline TTnä ajettaessa.
Katon noi linkit myöhemmi ku eivät ajaudu kännykällä selatessa