mitenkäs tuo pitot - putki kannattaa asentaa , mahd. lähelle turboa vai ? Kaasuttimeksi valitsin sittenkin tuon vakion ettei tarvitse imukaulaa rueta uudelleen tekemään, suoralla imukaulalla ottaa kaasutin runkoon kiinni :/
Kaasuttimessa kaikki tiivisteet kumisia, ja kumipäinen neulaventtiili joten pitää varmasti hyvin painetta, otin koko ryyppy systeemin poikkeen ja pistin kemiallisella metallilla ryyppyakselin reiät tukkoon, ei varmaankaan haittaa, vai onko jopa parempi että on kiihytyspumppu tuossa kaasarissa? Öljynpainetta en oo saanu mitattua mutta mittari jo paikoillaan mittaamista varten, syy miksi en ole mitannut vielä on se että tulppa meni itsestään pimeäksi ja eihän täältä tuppukylältä semmosta mistään löytynyt
Ja ehkä vähän hölmö kysymys mutta menin tuommosen In tank 3 bar bensapumpun ostamaan eli tankin sisälle tuleva , mitäköhän haittaa on jos tätä ei pietä tankissa ?
Kannatan ajatusta tuosta compound ahtamisesta