Yamaha DT viritys/tekniikka

Jonskuz
Liittynyt:
27.5.2013 16:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jonskuz » 10.11.2013 19:59

Juu ei tiputtele vettä enää :) tarviiko muuten tuo sähköstartti pistää kiinni vaikka se ei toimikkaan? Et lähteekö ne rattaat sieltä irti jos sitä ei oo paikallaa? :roll:
dtvierahat
Liittynyt:
11.11.2012 22:28
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut dtvierahat » 12.11.2013 18:06

Käykö RE:n etuvanne ja etujarru X:n keulaan? takavanne näyttäis menevän suoraan???
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 13.11.2013 17:54

X:ssä taisi olla isompi levy edessä kuin RE:ssä.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
patuu
Liittynyt:
13.7.2012 0:50
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut patuu » 15.11.2013 1:14

Oisko jollai ylimääräsenä 125 dtx ään polin käynnistystä? tai mistähä semmose vois saaha?
Ras3
Pyörä:
Yamaha Dt 125x
Liittynyt:
29.7.2009 20:27
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ras3 » 15.11.2013 13:10

Käykö derpi gprrästa otettu staattori suoraan detsiin, eli onko liittimet samanlaiset?
antileipuri
Pyörä:
Tunturi Start -81 ja Super Sport -85, BSE 110 STD, Yamaha DT 125 RE -07
Liittynyt:
12.8.2013 16:23
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut antileipuri » 15.11.2013 15:14

Uudenmallin detsiin käy.
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 15.11.2013 20:04

patuu kirjoitti:Oisko jollai ylimääräsenä 125 dtx ään polin käynnistystä? tai mistähä semmose vois saaha?

DT:n polkimet käypi, pitää tietääkseni olla poljinsetti, eli ei pelkkä kepakko riitä.
Eli vaikka purku DT:stä voit polkimen ostaa.
deetee valdo
Liittynyt:
22.8.2012 23:34
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut deetee valdo » 16.11.2013 18:48

Neuvokaas kun dt 125x tehty täydellinen koneremppa ja uudet sähköt ostettu mutta startti ei toimi eikä kipinää tule mäkistartillakaan??? Mikä on vikana kun olis kiva saada käyntiinkin joskus kun on kaikin puolin laitettu kuntoon!
antileipuri
Pyörä:
Tunturi Start -81 ja Super Sport -85, BSE 110 STD, Yamaha DT 125 RE -07
Liittynyt:
12.8.2013 16:23
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut antileipuri » 16.11.2013 19:27

Onko startin hiilet kunnossa? Ja onko staattori vaihdettu?
Jonskuz
Liittynyt:
27.5.2013 16:26
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jonskuz » 20.11.2013 22:54

Meneekö X:stä RE:hen suoraan takavalon polttimo?
deetee valdo
Liittynyt:
22.8.2012 23:34
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut deetee valdo » 7.12.2013 21:50

antileipuri kirjoitti:Onko startin hiilet kunnossa? Ja onko staattori vaihdettu?


startti pyörii kun sinne lyö suoraa virtaa mutta kipinää ei silti tule... joten kaippa se sitten siinä staattorisa se vika on mutta jännä että remonttiin vietiin toimivana mutta remontista pois tullessa ei enää toimi. ja myöskään nopeusmittarin vieressä olevat merkkivalot eivät pala. joten mikäköhän ihme tässä on kun on jo koko kesä ihmetelty...
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 7.12.2013 22:14

tarkista johot välistä staattori-tulpanhattu, myös maadotus.
serandom
Liittynyt:
24.11.2011 20:39
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut serandom » 10.12.2013 22:12

Paljon ajaa 170 athlenan männällä? 8o Alle 7000km? :nolo:
HateCrew
Pyörä:
KTM Duke 690 2015, Yamaha DT125R 1991, KTM 150 SX 2009
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.9.2012 18:41
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HateCrew » 10.12.2013 23:10

Aika matalaviritteinen Athenan pytty, joten ite varmaan menisin vakiolla 15tkm vaihtovälillä
Haukka_Pv
Liittynyt:
9.6.2010 17:29
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Haukka_Pv » 11.12.2013 2:09

serandom kirjoitti:Paljon ajaa 170 athlenan männällä? 8o Alle 7000km? :nolo:


5000-7000 km on männänvaihtoväli, koska kyseessä on pinnoitettu pytty.