Jotkut ovat, hyvillä ja huonoilla kokemuksilla. Tuo kun on "tarvike" ja täten neula yms. eroavat vanhemmissa mitoissa käytetystä mikunista. Toiset on saaneet säätöihin ja toiset ei, lisäksi taidat tarvita vaijerit, imukaulan ja EVO1 ilmanputsarin.
http://www.youtube.com/watch?v=UWdKCNHWANYOsaakos joku arvata mistä kuuluu pieni rallatus/ääni kytkinpuolelta? Kun annan kaasua noin 4500kierrokseen tai enemmän ja annan kierrosten laskea niin kuuluu sellanen pieni ääni kytkinpuolelta. Etenkin videon lopussa tuo ääni kuultavissa, videolla kuuluu myös rekisterikilven ääni kun kaasutan, mutta siinävaiheessa kun kierrokset laskee, ääni tulee kytkinpuolelta. Se on vähän kytkimen luistatuksen kaltainen ääni, mutta vähän pienempi.
Juuri yläkerta rempattu ja kytkinpuolelle uusittu mm. kytkimen painelaakeri ja vaihteensiirtimiä, kytkin purettu ja kasattu vanhoilla levyillä koska olivat vielä hyvät. Tasapainoakseli on ojatalon mukaan oikein, eli siitä tuskin tollasta ääntä tulee. Mites öljypumppu? Ei ole pumppu käytössä niin en sitä sen tarkemmin sinne asetellut, ruuvasin paikalleen vaan.
Onko kytkimessä jokin säätö vielä vaijerin lisäksi? Vaijeri ei ollut videossa kunnolla paikallaan, oli löysättynä siinä "hollilla" Jos kytkin laahaa vähän tai jotakin niin voisi aiheuttaa ääntä...