Kannattaa kokeilla sitä öljymäärän lisäystä esim. puolella desillä ja sitten fiilistellä tuliko keulasta yhtään parempi. Holkeilla muutetaan esijännitystä, siis jos keula tuntuu ajossa veltolta muttei pohjaa niin silloin sitä lähdetään jäykistämään niillä holkeilla. Luultavasti detsiin saa tehdä tosi pitkät holkit ennenkuin keula muuttuu pintakovaksi. Jos taas keula pohjaa herkästi (enskaaminen tms.) niin silloin lisätään/vaihdetaan jäykemmät öljyt. Mulla oli aikonaan 10 ja 15w:sta tehty sekoitus jota oli melko reilusti enemmän kuin ohjearvon määrä, mutta keulapa ei sitten pohjannut saati muutenkaan liiemmin niiaillut. Kokeilin sopivan määrän testaamalla, sittenkun ajossa keula muuttui kovaksi öljyn takia, niin vähensin jne. Vie aikaa, mutta tulee luultavasti parempi kuin ohjearvoilla.
lareeee kirjoitti:Noniin nyt on aika piristää vähän detsiä olisko tässä hyvä paketti?
-Athenan 170cc (vinkkejä tehojen perässä olevalla)
-Kaasariksi joku 34-36mm?
-Parempi ilmanputsari?
Pientä vinkkiä säätöihin sun muuta voi kertoa ja voi linkata jos tietäää mistä kyseisiä osia saa edullisesti
Sitten lisäät tuohon listaan kanavien työstön kuutioille ja tavoitetehoille sopiviksi ja custom-pakoputken. Muuten tuo 170cc on ihan yhtä tyhjän kanssa, kanavat on käytännössä samat kuin pienemmässä 125cc pytyssä ja nuo detsin teharit ja vakioputki toimii pullonkaulana. Vääntöä tuolla bigborella lähinnä saa vakiokuntoisena ja jossain määrin egopippelin venytystä. Jos kuitenkin päädyt hankkimaan tuon 170cc, niin saattasin olla kiinnostunut vakiopytystä ja kannesta (yv:llä tavoittaa).