Sitte se vielä että poistuuko toi kierrosrajotin jos poraan cdi:n? kun mulla tosiaan iha A1 tehoissa ja ihan selvä rajotin siinä 11k rpm kohilla.
MiQuZiX kirjoitti:Aika kevari kohtaista jääkö vai eikö jää nelareille, mutta kuka hullu näitä räsiä nyt a1 tehosina pitää? Ja se rajotin rupee jo 7-8k rpm kohdilla rajottaan. Ja eipä nää nyt 12krpm paljon enempää kierräkkään tiemmä. Noh, boksin poraus ainakin on helppoa jos sitä nyt muka ei ole porattu. Eikä ole järin riskialtistakaan.
MiQuZiX kirjoitti:Niin minkäs vuosimallin räsälle ajelet? -07 eteenpäin porattavalla boksilla ja siitä vanhemmat eivät edes omaa rajoitinta. Ja muistaakseni itsellä ainakin rajoitti siellä 7-8k paikkeilla. Ja suosittelen lämpimästi sen poraamista. Sen jälkeen tukkii kolon vaikka jollain silikoonilla kosteuden sisään pääsyn estämiseksi.
Kannattaa mennä tutustumaan oman vuosimallin pyörään tuolta tietopankin kautta!
99-06 http://www.motot.net/wiki/Aprilia_RS_12 ... tehotietoa
07-09 http://www.motot.net/wiki/Aprilia_RS_12 ... tehotietoa
Tuolta löytyy kaikki tarvittava tieto.
ma$$i kirjoitti:Ei sulla siinä mitään rajotinta ole, ei rotax oikeastaan kierrä pidemmälle ku 11-12k. Tosi yläkiertosella putkella voi mennä 12-13k.
Onks sulla siis vakiopyörä?
Ja hyppylanka systeemi on tosiaan vm sähköissä. Um sähköissä ei rajotinta ole, ainoastaan tuo ecu jonka poraus aktivoi sen tt moden
Kaksnelikantti kirjoitti:Kylläpä se niin vaan on että uudemman mallin rs:tä löytyy se rajoitin juurikin siitä ~11k kohdilta, ja se poistuu poraamalla ecuun se reikä.