Etummainen ja takimmainen alakiinnike meni suoraan ja pytty mulla 2000-vm DT:stä ja ne välikiinnikkeet joka tulee pytystä runkoon siihen laitoin jatkopätkät , eli mitään ei tarvinnut runkoon muuttaa , toki takimmaisen ylimmän lohkon korvakon hioin pois ettei se ota takaiskariin ,mut ekaks mulla oli siirtopalat takaiskarin yläpäässä , ettei tarvinnut tuota hioa , mut sit aattelin et hion palan pois ja saan takaiskarin alkuperäiseen kiinnikkeeseen suoraan yläpäästään , mut toimi niinkin
,,Ja sulta taisin ostaa sen DT:n vesipumpunkannen joka on laitettu tohon koneeseen , et vesiletkua ei tarvi kikkailla syyläriin ..Mun kuva gallerisaa näkyy , et kyl se kone sinne menee
ja olen pyörän pannut myyntiin ja siellä joitain lisäkuvia ..Kahtena iltana puolituntia tuohon aikaani tuhlasin ,et sen sinne laitoin ..No nyt modifioin ilmanputsarin koteloon sopevamman kumen joka liittyy kaasariin , tais olla jostain husqvarnasta ja imukaula YZ:sta , väli käyrä putki ja letkun pätkällä saa kaasarin mukavamman näköiseen kulmaan .
Kun tuo kaasarikin on vähän isompi , ekaks mulla oli omatekemä imukaula , mut möin sen ja ostin tuon YZ:tan , kun halusin testata miten sen sais sovellettua parempaan kulmaan pikku vaivannäöllä
.