renkuv kirjoitti:Juu, mä vähän ehkä selitin huonosti. eli ongelma on siinä että toi vaijeri on vähän liian pitkä, nii mä aattelin että sais jostain sopivamman ja 1-haaraisen ettei olis toi tvoitelun vaijeri turhaan siellä.
No sitten saattaa olla viisainta hommata vaijeria metritavarana ja niillä irtonipoilla tehdä kaasuvaijeri tai sitten ettiä valmis vaijeri jostain toisesta moposta, esim käymällä jossain liikkeessä sen nykyisen kanssa ja vertailemalla muihin. Tietty jos vaijeri muuten kelpaa niin tee joku holkki tms. sinne kaasarin tai kaasukahvan päähän.
onko se vaijeri vedetty ihan oikeaa reittiä ,ettei sen vuoksi tunnu liian pitkältä ja saahan sen toisen vaijerin poistettua siitä haarasta
renkuv kirjoitti:Juu, mä vähän ehkä selitin huonosti. eli ongelma on siinä että toi vaijeri on vähän liian pitkä, nii mä aattelin että sais jostain sopivamman ja 1-haaraisen ettei olis toi tvoitelun vaijeri turhaan siellä.
PV_sutki kirjoitti:br9eg tulpan pitäs juu olla parempi mutta ainakin mulla polttanu 2 tulppaa kaupungissa kun se nokeentuu helpommin ku vakio br9es. br9eg on parempi jos huudattas enemmä....
paketin haettuani (tänään) ja avattuani sen, yllätys oli seuraava.löytyy tuollainen hyväkuntoinen paketti,150 EUR,mukana on myös mäntä.