Yamaha DT viritys/tekniikka

Coconut_Joy
Liittynyt:
22.8.2012 22:12
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Coconut_Joy » 22.1.2014 21:08

Miten tota ypvs:n servoa ohjataan, impulssilla vai jännitteen muutoksella?
HateCrew
Pyörä:
KTM Duke 690 2015, Yamaha DT125R 1991, KTM 150 SX 2009
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.9.2012 18:41
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HateCrew » 22.1.2014 21:34

En lähtisi vaivautumaan edes miettimään mitään semmosia, on niitä helpompiakin tapoja rajottaa jos tarvii.

Itse en edes näe kevarin rajottamista mitenkään tarpeelliseksi. Ei ne poliisit pysty pysäytettäessä päättelemään onko täysteho vai ei, ellei sitten sattunut ajamaan 130iä vastaan tai jotain. Ja jos oikeesti haluaa "laillisen" pyörän, osta suoraan nelitahti. Säästät nekin bensarahat.

Mut jos oikeesti haluat tietää, YPVSän ohjausyksikkö saa CDIltä kierrosimpulssin. Ohjausyksikkö käskyttää servoa kierrosluvun mukaan.
Coconut_Joy
Liittynyt:
22.8.2012 22:12
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Coconut_Joy » 22.1.2014 21:37

Jees kiitos!
Coconut_Joy
Liittynyt:
22.8.2012 22:12
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Coconut_Joy » 22.1.2014 21:39

Btw HateCrew, mitäs jos niil on piinapenkki messis? :D
HateCrew
Pyörä:
KTM Duke 690 2015, Yamaha DT125R 1991, KTM 150 SX 2009
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.9.2012 18:41
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HateCrew » 22.1.2014 21:51

Tietääkseni poliiseille ei ole ollut vielä dynoja auton perässä, vaan lähinnä rullia joilla voi testata mopojen huippunopeuksia paikallaan. Kevareilla ei ole rakenteellisia nopeusrajoituksia kuten mopoilla, joten niiltä ei huippunoepuksia testata. Toisin sanoen kevari saa kulkea niin kovaa kuin se vaan kulkeekaan 11kW teholla.

Ja muutenkin kun näkee sen määrän mitä kotareita kaduilla pyörii, tuskin niitä hirveemmin kiinnostaakaan kevareiden tehot, jos on nopeudet ja melut rajoissa ja toimii valot yms.
Coconut_Joy
Liittynyt:
22.8.2012 22:12
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Coconut_Joy » 22.1.2014 22:15

Ollaan ainaki kavereiden kaa bongattu tääl hyvinkään suunnalla maijoja, joiden perässä kärry, tiedä sitten mitä kuljettivat :D ton jälkimmäisen kyllä allekirjoitan
HateCrew
Pyörä:
KTM Duke 690 2015, Yamaha DT125R 1991, KTM 150 SX 2009
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.9.2012 18:41
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut HateCrew » 22.1.2014 22:20

No, varmaan vähän erilaiset tavat täällä korvessa.

Minuu ei olla ainakaan kertaakaan poliisit häirinnyt kun oon deeteellä ajellu, mutta nopeudet pysyykin yleensä kurissa ja tuo DEP ei oo hirveän kaukana alkuperäisestä änkästä äänenpaineiltaan
Coconut_Joy
Liittynyt:
22.8.2012 22:12
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Coconut_Joy » 22.1.2014 22:29

Joo, mikähän ois hiljasin änkkä deeteesee, oon katellu yhtä yksilöä mis on gianellin lyhyt, kiiltävä änkkä, millasethan äänet siin on? Ja tottakai paisariki vaikuttaa kui ohutta peltiä on, mut oon lueskellu et toi arrowin paisari ei kauheesti kilkattais?
joobanoba
Pyörä:
Husqvarna "SM" 125 -05/-10, ex Generic Trigger 50 -12, ex DT 125 -95, ex Jincheng Monkey -04, ex KX 80 -86, ex Keeway F-ACT -06
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.7.2012 20:04
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut joobanoba » 22.1.2014 22:34

Kertokaas tietävämmät että käykö vanhemman (<-03) Detsin putket uudempaan (04->)?
[Husseproju]
viewtopic.php?uid=132741&f=93&t=86563&start=0
antileipuri
Pyörä:
Tunturi Start -81 ja Super Sport -85, BSE 110 STD, Yamaha DT 125 RE -07
Liittynyt:
12.8.2013 16:23
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut antileipuri » 22.1.2014 22:38

Juu käy, joskus joutuu hiukan kiinnikkeiden kanssa pelaamaan mutta käy.
lareeee
Pyörä:
'** EX ** Derbi Xtreme 2010 , Yamaha DT Rockstar Projekti!,
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
12.8.2012 21:45
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut lareeee » 26.1.2014 2:30

Noni Tietääkös joku mistä sais Wisecon männän Deetee 125r vm 2002 koneeseen :D myös ulkomaat käy ja jos joku on wossnerin kannalla ni semmosiakin voi linkata !
Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 26.1.2014 3:03

http://pjme.co.uk/acatalog/Yamaha_DT125 ... p_End.html
Tuolta ite tilasin wössnerin, toimitus tais olla n. viikko, mitään hässlinkiä ei ollu.
Huomaa myös että tuo iso numero on aina veroton hinta, ja pienellä sitten oikea hinta alempana.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 3.2.2014 22:24

Kertokaapas mulle, että kuuluuko Detsin kampiakselin kytkinpuolen stefan olla kaksihuulinen vai normaali yksihuulinen?

E: Selvitetty, kuuluu olla kaksihuulinen.
Viimeksi muokannut Maekine päivämäärä 4.2.2014 18:48, muokattu yhteensä 1 kerran
¤SuZuKi¤
Jonsciii
Pyörä:
Yamaha DT125R -90, Yamaha DT50 SM 2005
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
5.5.2012 22:07
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jonsciii » 4.2.2014 13:56

MYYKÄÄ DT:N PUTKI KAIKKEA MUUTA SAA TARJOTA PAITSI VAKIOITA MIELUITEN YV!! JA MYYKÄÄ MYÖS ETUKATTEET!
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Yamaha DT viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 4.2.2014 18:48

EN MYY!
¤SuZuKi¤