http://www.24mx.fi/v-force-4-reedventtiili-membrani
Vielä ihan varmuuden vuoksi, tps-anturin jne. ohitus vastuksella tapahtuu niin, että katkaistaan johto, kolvataan vastus väliin ja sähköteippiä tms. päälle?
smiqe kirjoitti:Kertoisko joku joka tietäis husseista eli miksi husseni leikkaa kiinni?
Husqvarna sm 125 11 leikannut 2 kertaa kiinni (toinen kerta melkein heti uudella sylinterillä/männällä)
Säädöt mielestäni hyvät tulppa kahvinruskea ja isommalla suuttimellä röpöttää eli ei pitäisi käydä liian laihalla.
Jäähdytys toimii.
Tekniikka v-force mikuni 35 dep
Öljyä ollu noi 2,5%-3%
Alkaa käydä kalliiks tää hussella ajaminen.
ma$$i kirjoitti:smiqe kirjoitti:Kertoisko joku joka tietäis husseista eli miksi husseni leikkaa kiinni?
Husqvarna sm 125 11 leikannut 2 kertaa kiinni (toinen kerta melkein heti uudella sylinterillä/männällä)
Säädöt mielestäni hyvät tulppa kahvinruskea ja isommalla suuttimellä röpöttää eli ei pitäisi käydä liian laihalla.
Jäähdytys toimii.
Tekniikka v-force mikuni 35 dep
Öljyä ollu noi 2,5%-3%
Alkaa käydä kalliiks tää hussella ajaminen.
Onko ollu oikeenkokoset männät? Ei oo annettu moottorijarruu? Alakerrassa jotain vikaa että pamauttaa ylhäältä solmuu?
Nyt olis otettu pois ja laitettu kehää kiertämään. Öljysäiliöhän tukkii ilmanputsarin yläpuolelta niin olisiko siihen aiheellista laittaa jotain muuta tukkeeks? Jos ootte tukkinu niin millä?hermushusu kirjoitti:Miten on porukka laittanu öljypumpun kiertää kehää, jos koko öljysäiliön ottaa pois tilaa viemästä. Letku vaa takas sinne pumpun toiseen päähän? Hajoaako pumppu jos se ilmaa pumppailee? Ja miten sen öljyanturin saa huijattua ettei pala koko ajan punanen valo mittaristossa? Alkaako sitten palaa mahdollisesti ecuja ? Kiitoksia vastauksista
hermushusu kirjoitti:Nyt olis otettu pois ja laitettu kehää kiertämään. Öljysäiliöhän tukkii ilmanputsarin yläpuolelta niin olisiko siihen aiheellista laittaa jotain muuta tukkeeks? Jos ootte tukkinu niin millä?hermushusu kirjoitti:Miten on porukka laittanu öljypumpun kiertää kehää, jos koko öljysäiliön ottaa pois tilaa viemästä. Letku vaa takas sinne pumpun toiseen päähän? Hajoaako pumppu jos se ilmaa pumppailee? Ja miten sen öljyanturin saa huijattua ettei pala koko ajan punanen valo mittaristossa? Alkaako sitten palaa mahdollisesti ecuja ? Kiitoksia vastauksista