Toimiiko se niin ja pysyykö kone kunnossa yhtään??
Antakaa ohjeistusta kiitos :>
KevariMestari kirjoitti:kerta kun kerranki saa kysyä niin minkä kokoiset suuttimet teillä 28mm kaasarissa on paikoillaan kun mopottimesta löytyy rave tehari ja vapaavirtaus suodatin? entä ilman vaparia? itellä taitaa nyt olla paikoillaan 140 ja on näköjää jonku verran karstottanu ku oli tulppa mustana.
Kannattaa lukasta tietopankki aina ennen kuin kysyy mitään.Deewi- kirjoitti:Jep, eli olisi tulossa kanssa tuollainen aprilia rs 125 mutta vm. 06. Olen aatellut pistää täystehoiseksi, eli jollymoto on kai paras tehoputki (ja käykö se suoraan)? Jos tuon rave1 pistän niin onko vaikea saada säätöihin (ja ylipäätänsä asentaa) kokemattomalta tyypiltä? Tarviikos mitään muuta, kuin hyppylanka, putsari, tulppa (mikä?) ja suuttimet (minkä kokoiset?) hoitaa, että toimii kunnolla? Ja sivuja mistä tuo tehari ja rave kannattaa tilata?
Jim Lomas kirjoitti:Deewi- kirjoitti:Olen aatellut pistää täystehoiseksi, eli jollymoto on kai paras tehoputki (ja käykö se suoraan)?
Ei muuten ole. Ja miksei se kävisi suoraan jos se räsään on tarkoitettu?
Siinäpä ne mahdolliset "virit" sitten onkin, jos ei rahat riitä niin aja A1-tehoissa.titinalle- kirjoitti:Kertokaas mulle jotai halpoja virejä räsään (-01). ku ei oikee budjetti riitä rave2:seen ja tehoputkeen
trilog kirjoitti:Siinäpä ne mahdolliset "virit" sitten onkin, jos ei rahat riitä niin aja A1-tehoissa.titinalle- kirjoitti:Kertokaas mulle jotai halpoja virejä räsään (-01). ku ei oikee budjetti riitä rave2:seen ja tehoputkeen
Pieniä toimenpiteitä toki voi tehdä, jotka vaikuttavat marginaalisesti tehoihin:
- Katkaise hyppylanka *
- Puhkaise molemmat imutorvet auki
- Vaihda 70 tyhjäkäyntisuutin *
- Vaihda isompi pääsuutin
* Huollossa tekevät yleensä, sinun tapauksessa varmaankin tehty jo.