Pakopuolesta ei jauheta siis enempää mutta:
Sten kirjoitti:Ja sillä imupuolen kuri levyllä hain takaa sitä elinikää tt:n kannalta.
Itse olen sitä mieltä että se kurilevy kuluttaa konetta enemmän kuin ilman, oli säädöt sitten kuinka kohdallaan molemmissa tapauksissa.
Oleppa sinä ihan mitä mieltä tahansa, mutta väärässä olet silti. Sinulla ei ole tarjota MITÄÄN perustetta miksi se imupuolen kuristus kuluttaisi konetta enemmän. Vai onko?
Sten kirjoitti:Mutta jokatapauksessa se kone on suuniteltu niille vakio kaasareille ja putkille jolloin saavutetaan paras kestoikä ilman ylimääräistä rasitetta ja mitä enemmän siellä on sitä seosta sen parempi voitelu, kohtuuden rajoissa tietty.
Ei ole mitään rasitetta, kun puhutaan imupuolesta. On vain kuristus, joka pudottaa tehoa mutta ei se nyt konetta rasita. Mikään kohta ei rasitu siitä yhtään enempää, vaan todellisuudessa vähemmän juurikin siitä syystä ettei moottori kykene tuottamaan yhtä suurta tehoa.
Kyllä, mutta samalla siellä on sen seoksen mukana enemmän voimaa, eli sitä joka särkee ja kuluttaa. Ja voiteluunkin voidaan vaikuttaa.
Ei, moottori ei ole elävä otus, vaikka sen vointia tuleekin tarkkailla. Luojan kiitos se ei ole elävä, jos sattuisi naispuolinen yksilö kohdalle niin elämästähän voisi tulla hankalaa.
Dank memes melt steel beams.