http://www.youtube.com/watch?v=kAJk0_b1SMU <--- tuossa olis viellä video siitä.
Links234 kirjoitti:Mikäs vittu on ku vaihdoin dynojetin suutinsarjan (neula ja pääsuutin) nii laitoin kamat kasaa ja sillee, letkut kiinni jne. Ei starttaa. Ja sitku se lähtee käymään nii vetää kierrokset johoki ~10,000 rpm. Kun se käy ja antaa kaasua nii se tukehtuu. ::D Mikäköhä voisi olla? Hjelppa me
Johani kirjoitti:Links234 kirjoitti:Mikäs vittu on ku vaihdoin dynojetin suutinsarjan (neula ja pääsuutin) nii laitoin kamat kasaa ja sillee, letkut kiinni jne. Ei starttaa. Ja sitku se lähtee käymään nii vetää kierrokset johoki ~10,000 rpm. Kun se käy ja antaa kaasua nii se tukehtuu. ::D Mikäköhä voisi olla? Hjelppa me
imuvuoto, vuotaa jostain kaasarin ja imuventtiilin välistä ilmaa.
TheRacepower kirjoitti:tuli tämmönen mieleen että onko cebarin putkessa vähän ennen äänenvaimenninta oleva ahdistava prikka tjsp. kuristin eli vaikuttaako tehoihin jos otan pois sen ja koveneeko äänet?
T0ntza kirjoitti:elikkäs mulla on 07 cepari eli ruiskupeli on, mittaristossa vilkuttelee joku punanen merkkivalo, ilmeisesti polttoaineen syöttöjärjestelmän toimintahäiriö? , valo vilkkuu 5 pitkää ja 4 lyhyttä,, osaako joku kertoa mitä toi meinaa? mutta kuiteskin moottori käy hyvin ja muutenkin toimii ku unelma.. Voisko joku kertoa tosta jotakin informaatiota ku kuitenki tiiätte...
Mitenkähän sen häiriön pystyy kuittaamaan???
Masahiii kirjoitti:Ongelma on seuraavanlainen: Kun saa päälle ni pitää lämmittää kunnolla et käy ollenkaan. Sit kun on lämmin, ni tyhjäkäynti seilaa. Mutta muuten pärisee hyvi paikallaan. Kun lähtee lenkille, niin kierrokset jää leijailemaan aivan täysin (ei laske ollenkaan).
Kaasari on putsattu kaiken maailman aineilla. Imukaula oli huonosti kiinni, mutta sen fiksaus ei auttanut mitään. Imukaula tuntuu hyvältä eikä näy halkeamia.
Olisko seuraava vaihe vaihtaa kaasariin tiivistesatsi? Vai onko jotain muita niksejä vielä?