Eiköhän siinäkin pakoputkesta kuristus löydy. Eli putkesta kuristus pois ja kaasuttimen säätö (todennäköisesti joutuu suuttimen lisäksi neulaa ja suutinputkea vaihtamaan).
Tekniikka on hyvin lähellä Husqvarnan 2t kevareita sms:ää ja wre:tä, niiden palstoja tutkimalla päässee melko hyvin jäljille. Husqvarnan tapauksessa se kaasuttimen täystehosetti ei tunnu olevan paras ratkaisu, kaasutin on setin neulalla ja neulaputkella/suutinputkella pirun vaikea saada hyviin säätöihin, ja luultavasti Miton kanssa on täysin samaa ongelmaa odotettavissa. Kannattaneekin ensin kokeilla vakioneulalla ja neulaputkella säätää kaasutin, hyvällä tuurilla saa sen toimimaan ja käymään kunnolla, jopa paremmin kuin vaihtamalla ne. Silloin voi välttyä Husseista turhankin tutuksi tulleelta rötäämiseltä.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc