johani kirjoitti:Nyt tuntuu ettei äijä tiiä mistä puhuu.
http://www.youtube.com/watch?v=s_T61WGINVEpikasella haulla youtubesta. kisaenduroilla pääsee parempaan, tehokkaampia, lyhemmät välit. tosin ei niin etupainosia, rupeevat keulimaan.
ne hevoset ja neliveto tekee ehkä paljon mutta onha siinä painoaki rutkasti enemmä ku tuomosessa endurossa joka painaa tankattuna 110kg ja tehoa reipas 30hp.
ei ehkä evoa vie, eikä evo vie enduroa, mutta rinta rinnan pysyy sataseen.
Nyt kyllä tuntuu ettet sinä tiedä mistä puhut. Mistäs sinä tiedät oliko tuo Rs varmasti Vain TT tai edes 125cc? Joo kyllähän se sano että se on 125cc, mutta mistäs tiedät varmasti? Tai voihan se olla rajusti viritettykkin lukemiin, joihin ei kisaenskoilla pääse, ja jos aletaan sitä pyörää piristään, niin pistetäänkö Evon fööniin paineita lisää?
Joo kyllähän se pyörä nopeesti lähtee liikkeelle pienen painonsa vuoksi, mutta kun se iso massa on saatu liikkeelle niin sitten ne hepat vasta alkavat hirnuun Evon pellin alla.
Tuossa juuri sanottiin että 6,9s 0-100 kisapyörä ammattikuskilla, se tuntuu paljon realistisemmalta kuin alle 6sekuntia.
Ja sitten topikin aiheeseen liittyvä kysymys:
Onko tuo Yamaha Dt 125 suunniteltu alunperin 32mm kaasarille? Siitä siis saisi mukavat pari lisäpollea jos vaihtaisi 28mm pois ja 32mm tilalle. Erot suurempia kuin tehari vaihdettaessa?