Pieni vinkki kannen suhteen, juurikin oikaisun, tiivisteen hinnan ja vuotamisen takia:
Älä ota kantta irti, jos ei ole pakko.
Männän / renkaiden vaihto, karstojen poisto ym onnistuu, kun ottaa pytyn kansineen irti alhaalta.
Sylinterin pinnan saa toki tarkastettua ja kiillottumien kevyt käsin hionta onnistuu myös kansi paikallaan, jos sormet riittää. "Oikea" koneellinen hoonaus ei tietenkään onnistu kansi paikallaan.
Jätteiden pesukin menee kansi paikallaan oikein hyvin.
Kannen kieroutumista ainakin vähentää, kun mutterit avaa ristiin ja hitaasti ja varovasti.
1/8 osa kierrosta per mutteri, kunnes jännitys on poissa, alkuun jopa vähemmän kuin 1/8.
Sama tietysti pytyn alapäässä.
Eiku lissää paskaa housuun!
Suzuki PV 50cc, 95km/h (GPS) @ 11100rpm
http://www.motot.net/galleria/albumi5959/