Maekine kirjoitti:EN MYY!
;_;
Höspö kirjoitti:Itse en koskisi heti DT:n pytyn aukkoihin, pakoaukossa on vakiona jo enemmin asteita kuin 1991 vuoden YZ:ssa eli ajoitukset riittää hienosti 11tonniin kun vaihtaa putken
Pakoaukonsäädin tosin aukenee liian ajoissa ylävireisellä putkella ja tehoalueeseen tulee aika isoja kuoppia.
Itse jouduin joskus viilaamaan pakoaukkoa kun yläreunasta lohkesi pala männänrenkaan katkeamisen takia eikä aukon korottamisesta ollut aikanaan hyötyä
Jos löytyy varalle pyttyä niin sitten vaan testailemaan, voi toimia eri dt:ssä erilailla vaikka olisi sama malli
HateCrew kirjoitti:Imukanavien ajotuksia vois ainakin muuttaa jonkun verran, kun vakiomäntä jää pari milliä niiden eteen alakuolonkohdassa. Samoin imukanavat on aika kapeita ja karheita kampikammion puolelta.
Ite konerempan yhteydessä levensin noita kanavia ja vedin niin sileiksi valupaskoista kuin hiekkapaperilla sain. Sylinterin puoleen ene koskenu. Ei mitään maatamullistavaa eroa tullut, mutta tuntuisi kiertävän hieman puhtaammin ja ei oo alhaalla ihan nii kuollu.
_rieska_ kirjoitti:Varmaan vaan huonosti tehty sen seisontatuen sammuttimen poisto ja se nyt alko oireilemaan. Eli tutkaileppa sieltä ilmanputsarin "katon" lähistöltä josko siellä olis se seisontatuen johto. Muistaakseni niiden piuhojen piti olla kytkettynä toisiinsa että seisontatuenkatkaisin on poissa pelistä (jos muistan väärin niin korjatkaa).