rkallio kirjoitti:... Eli tossa kun asensin RE detsiin kiksin niin nyt ei lähe polkiessa käyntiin....
Kaasarin huonot säädöt (tarkemmin tk-suutin, tai ilmaruuvi), jostain muusta johtuva seosten viturallaan oleminen (likainen putsari, imuvuodot, vuotava kansi), pytyn mahdollinen väljyys, huono sytytystulppa. Siinä on ne ensimmäiset.
Tulpan vaihto (NGK B9EG:tä suosittelen), ilmanputsarin pesu ja öljyäminen on semmosia helppoja juttuja, jotka kantsuu tehdä ekana.
jasse8 kirjoitti:lareeee kirjoitti:...onko 120km/h normaali huippunopeus...
mitä voi olettaa jos on 12 piikkinen edessä
Katsoitko takarattaan kokoa ollenkaan? Siinä on myös 12 piikkiä vakiota pienempi takaratas. Riippuu renkaan koosta, mutta jos se on saman kokoinen, tai pienempi, kuin vakio 18 tuumanen, niin välitykset ovat aika lailla samaa luokkaa kun vakiot +-1 piikkiä eturissan koossa.
Mulla menee kurittomalla vakioputkella, vakiovälityksillä, avarretulla ilmanototolla, parannellulla 3MB vakiokannella ja "sääjetyllä" kaasarilla sen 130-135km/h tuulesta< riippuen mittariin, joka lievästi vakiota korkeamman eturenkaan vuoksi on melko tarkka.
Vielä mukavakin ajaa. Maastossa ja kaupungissa huippu putki tuo vakio.
Just kävin vajaa 40km lenkin heittämässä. Pensaa meni ehkä abauttiarallaa 1,8l.