Ei googlaamalla oikeen freccia 90-vm c12:sta löydy juttuu. Mutta abaut samoja osia..
Mutta miten luulisitte kun on mitakan sylkkä, pakoaukonsäädin lukittu auki, tyhjä vakioputki,
28 dellortossa 145 pääsuutin, 65 tyhjäkäynti, sukkamallin piperi,
neulan prikka abaut keskellä(kolmas ura ylhäältä).
Tuorevoitelu pois käytöstä, kaikki tankkiin (seos 1,25desiä/5L)
shellin v-poweria ja shellin vsx 2t öljyä.
On meinaan aikamoinen röpöttämään/räkättämään oli kylmä kone tai lämmin.
Tyhjäkäyntiruuvi tapissa eikä meina jaksaa siltikään käydä pitkään ja sammuupi.
Seosruuvin ollessa vain puolikierrosta auki käypi vasta tyhjää räkättäen.
Kerää laiskasti mooaten ja räkättäen kierroksia varsinkin vedossa, piikkikin suht olematon ja melkein heti loppuukin ne kapealla alueella esiintyvät vedot kera räkätyksen ihan kuin ois "rajotin" vastassa.
Vaikkakin kyllä ihan korvankin perustella pitäis sen n:2k ottaa vielä enempi kierroksia(ei kiekkamittaria).
Joku 4 lämpöarvon Champion tulppa oli kiinni, vaihoin tänään uuden Ngk b9es tulpan ja uuden tulpanhatun löysän vanhan tilalle.
Ei vaikutusta.
Kaasarissa oli 140 pääsuutin, vaihoin 145:n, olematon alaväännön lisäys ei muuta.
Kokeilin taas hakea seoksia, ei mainittavaa vaikutusta.
Vielä löytyis 132 suutin, sitä kokeilen huomenna.
Mutta kyllä toi niin laiska on, että ei se kyllä voi pelkästä suuttimesta noin paljoo johtua.
Tehot kyllä 24 kw:sta kaukana. 110km/h kovempaa ei toivoakaan päässä.
Jos et aja sillä kapealla vetoalueella niin jaksaa sen 60km/h just ja just kulkea
Mitä kattelin niin imupuolella männässä skraidu, joka just ja just tuntuu kynteen,
pakopuolella monia pieniä jotka ei tunnu kynteen.
Kovasti haiskahtaa siltä että uutta pyttyä ja mäntää taitaa sittenkin huutaa?
P*rkele kun tuntuu olevan kiven alla, 899€ en kyllä ala maksaan ja se reilu 400€:kin kirpasis turhan paljon,
kun pyörän arvo siellä 550-750€ lieppeillä ehkäpä.